Intrado Digital Media kunngjør Notified som nytt merke

ISLANDIA, N.Y., Sept. 27, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Intrado Corporation («Intrado»), en global leder innen teknologiaktiverte tjenester, kunngjorde i dag at Digital Media-virksomheten fra nå heter Notified®. Det nye navnet vil gi Digital Media en unik markedsidentitet, som er representativ for hele løsningen.

Intrado Digital Medias plattformer er verdens eneste kommunikasjonssky for arrangementer, PR og investorrelasjoner, og gjør at bedrifter av alle størrelser kan engasjere, påvirke og informere kjernesegmentene – ansatte, kunder, investorer og media.

Samtidig med navneendringen til Notified, vil virksomhetens unike løsninger bli omdøpt til Event Cloud, Public Relations («PR») Cloud og Investor Relations («IR») Cloud.

• Notified Event Cloud gjør det mulig for arrangører, markedsførere og kommunikasjonsfagfolk å skaffe og beholde kunder gjennom virtuelle og personlige arrangementer, hybridarrangementer, konferanser, messer, allmannamøter og produktlanseringer. Kundene kan enkelt koble et globalt publikum til Notifieds svært interaktive plattform og dra nytte av integrert analyse for å maksimere avkastningen. Med det nylige oppkjøpet av Hubb tilbyr Notified den mest omfattende ende-til-ende-arrangementsteknologien og relaterte tjenester for å drive opprettelse og håndtering av arrangementer på tvers av personlige og digitale kanaler.
  • Notified PR Cloud gjør det mulig for PR-fagfolk å nå et globalt publikum, føre tilsyn med markedets merkeoppfattelse, sende pressemeldinger via GlobeNewswire®, måle suksess og drive lønnsomhetsmedier. Brukerne kan navigere i medielandskapet og benytte sanntidsanalyser fra en integrert, intelligent og brukervennlig plattform.
  • Notified IR Cloud gjør det mulig for investorrelasjoner å håndtere kommunikasjon, resultatvarsler, lovmessige dokumenter, pressemeldinger, investordager og IR-nettsteder, for å maksimere aksjonærverdien med én plattform.

«Gitt det nylige oppkjøpet av Hubb og etter et år med utrolig vekst for organisasjonen vår, er dette det perfekte tidspunktet for å bytte navn fra Intrado Digital Media til Notified. Notified representerer hele spekteret av det vi gjør, og navneendringen er en annen viktig milepæl som vil styrke vår virksomhet ytterligere når vi møter kundenes raskt utviklende behov,» sier Ben Chodor, president i Intrado Digital Media.

Om Intrado Corporation

Intrado Corporation er en innovativ, skybasert, global teknologipartner for kunder over hele verden. Våre løsninger kobler mennesker og organisasjoner sammen til rett tid og på de riktige måtene, noe som gjør de driftskritiske forbindelsene mer relevante, engasjerende og handlingsrike. Slik snur vi informasjon til kunnskap.

Intrado har salgsrepresentanter og/eller virksomhet i USA, Canada, Europa, Midtøsten, Asia-Stillehavet, Mellom-Amerika og Sør-Amerika. Intrado kontrolleres av tilknyttede selskaper til visse fond som forvaltes av Apollo Global Management, Inc. (NYSE: APO). For mer informasjon, ring 1-800-841-9000 eller gå til www.intrado.com eller www.notified.com.

Dave Pleiss
Investor and Public Relations
DMPleiss@Intrado.com
402-716-6578

Hvis du vil se dette innholdet fra www.globenewswire.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.
Hvis du vil se dette innholdet fra ml.globenewswire.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeldinger fra GlobeNewswire by notified

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra GlobeNewswire by notified på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra GlobeNewswire by notified

Jotul Holdings SA to redeem its outstanding up to NOK 400,000,000 senior secured floating rate bonds with ISIN NO001081574919.10.2021 20:00:00 CEST | Press release

Jotul Holdings SA hereby refers to its outstanding up to NOK 400,000,000 senior secured floating rate bonds with ISIN NO0010815749 (the "Bonds") and to the terms and conditions of the Bonds (the "Terms and Conditions"). Reference is further made to a call notice dated 28 September 2021, in which Jotul Holdings SA informed the holders of the Bonds that it was exercising its option to redeem all outstanding Bonds in full pursuant to Clause 9.3 (Voluntary total redemption (call option)) of the Terms and Conditions (the "Call Notice") on 25 October 2021 (the "Redemption Date"). Jotul Holdings SA's obligation to redeem the Bonds on the Redemption Date was conditional upon Jøtul AS fulfilling the conditions precedent for disbursement of the net proceeds from its bonds issued 6 October 2021, which are, among other things, to be applied towards financing the redemption of the Bonds by way of repayment of shareholder loans provided by Jotul Holdings SA (the "Financing Condition"). Jotul Holding

Greenland Resources Appoints Jens Moberg as Senior Advisor19.10.2021 15:57:02 CEST | Press release