Ingen trafikk i Stalheimskleiva i år
Stalheimskleiva vert ikkje opna for trafikk i 2021.

- Dette gjeld alle formar for motorisert ferdsle, både motorsyklar, privatbilar og turistbussar, slår avdelingsdirektør Svenn Egil Finden i Statens vegvesen fast.
Bakgrunnen for avgjersla er ei dramatisk hending i september i fjor.
Då rasa ein fire-fem meter høg mur ut i, og ein gravemaskin med førar fall 10-15 meter. Det er i ettertid avdekt fleire stader med utsette murar som kan rasa ut dersom ein set trafikk på.
Arbeidet tek tid
Arbeidet framover vil ta tid. Stalheimskleiva er verna og ligg i eit verdsarvområde. Dette gjer at tiltak må planleggast og godkjennast av rette instansar.
Samstundes er Statens vegvesen opptekne av å utføra arbeidet på ein måte som sikrar tryggleiken for dei som skal jobba og ferdast i området.
- Endå flottare enn me var klar over
- Arbeidet vårt har avdekt at Stalheimskleiva er eit endå flottare og endå meir fantastisk byggverk enn me har visst frå før, seier Finden.
Til no ukjende høge murar både i inner- og yttersvingar har kome til syne. Minekammer frå krigen har vorte grave fram. Unike smijernsrekkverk langs vegen vart på 1930-talet delvis støypt inn i betong, og bør no få sin renessanse. Statens vegvesen samarbeider med vernemyndigheitene for å finna gode løysingar for det vidare arbeidet.
- Her må vi i fellesskap legga ein god plan for å vareta og utvikla Kleiva. Stalheimskleiva er vårt svar på Den kinesiske mur. Å ta vare på den autentiske verdien er viktig, seier Finden.
Det vil fortløpande verta vurdert om det kan leggjast til rette for annan type ferdsel i delar av kleiva.
- Men det er uansett viktig å understreka at dette er eit anleggsområde, som ein ikkje kan gå inn i utan godkjenning, strekar Finden under.
Nøkkelord
Kontakter
Svenn Egil FindenAvdelingsdirektørStatens vegvesen Drift og vedlikehold
Tel:95148614svenn.finden@vegvesen.noBilder



Om Statens vegvesen
Statens vegvesen arbeider for å skape et smart og sammenhengende transportsystem på vei for hele Norge. Det skal være enkelt å reise og transportere varer – på sikre veier tilpasset framtidens behov.
Følg saker fra Statens vegvesen
Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Statens vegvesen på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste saker fra Statens vegvesen
E6-bru i Rana blir envegskjørt en måned26.2.2021 10:00:00 CET | Pressemelding
På grunn av nødvendig vedlikehold blir Selfors bru på E6 i Rana envegskjørt fra 2.mars til 2. april.
Vegarbeid på E39 ved Knarvik senter i to år26.2.2021 09:13:59 CET | Pressemelding
I uke 9 starter Statens vegvesen bygging av oval rundkjøring på E39 ved Knarvik senter nord for Bergen.
Beredskapsøvelser i Oslofjordtunnelen i mars25.2.2021 15:23:53 CET | Pressemelding
Oslofjordtunnelen på E134 stenger fire netter i mars i forbindelse med beredskapsøvelser. Nødetatene skal bli bedre rustet til å håndtere hendelser i tunnelen.
COWI AS leverte det beste tilbodet for E39 Stord-Os (Hordfast)25.2.2021 12:05:51 CET | Pressemelding
COWI AS er innstilt som vinner av anbodskonkurransen om utarbeiding av reguleringsplan for strekninga E39 Ådland-Svegatjørn.
Mer veg for pengene? Det handler om å gjøre gode valg25.2.2021 11:40:42 CET | Kronikk
Vegvesenets mål om å bygge mer veg for pengene innebærer å velge. Valgene vi tar kommer mange til gode, men ikke nødvendigvis alle.
Hålogalandsbrua på E6 nord for Narvik påført mindre skader etter stormen Frank24.2.2021 14:10:45 CET | Pressemelding
Flere av vibrasjonsdemperne på Hålogalandsbrua på E6 nord for Narvik ble helt eller delvis ødelagt av uværet Frank. Skadene har ingen betydning for styrken og bæreevnen til brua og det har ikke vært fare for at løse deler skulle treffe trafikantene. Men Statens vegvesen ser alvorlig på at enkelte deler inne ved bruas fundamenter falt i sjøen mens uværet stod på.
Sparer 12,5 millioner med å «bygge» vegen to ganger24.2.2021 13:24:32 CET | Pressemelding
Først bygde Statens vegvesen en digital 3D-modell av ny E39 Leirvika-Rendalen. Nå bruker entreprenøren 3D modellen i anleggsarbeidet med den 4,8 kilometer lange strekningen. Det har gjort jobben mer effektiv, og rimeligere.
I vårt presserom finner du alle våre siste saker, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom