Indberetning og offentliggørelse af transaktioner udført af person med ledelsesansvar

Selskabsmeddelelse
Nr. 22/2020

København, den 31. august 2020

1.
Nærmere oplysninger om personen med ledelsesansvar/personen med nær tilknytning til denne
Navn
Niels Frederiksen
2.
Årsag til indberetningen
Stilling/titel
Administrerende direktør (CEO)
Første indberetning/ændring
Første indberetning
3.
Nærmere oplysninger om udstederen, deltageren på markedet for emissionskvoter, auktionsplatformen, auktionsholderen eller den auktionstilsynsførende
Navn
Scandinavian Tobacco Group A/S
LEI-kode
5299003KG4JS99TRML67
4.
Nærmere oplysninger om transaktionen/transaktionerne: gentages for (i) hver type instrument, (ii) hver type transaktion, (iii) hver dato og (iv) hvert sted, hvor der er udført transaktioner
a)
Beskrivelse af det finansielle instrument, instrumenttypen
Identifikationskode
Aktier

DK0060696300 – STG
Transaktionens art
Køb af aktier
c)
Pris(er) og mængde(r)

Pris(er)Mængde(r)
98,5010.000 aktier

d)
Aggregerede oplysninger
 -  Aggregeret mængde
 -  Pris

e)
Dato for transaktionen
2020-08-28
f)
Sted for transaktionen
Nasdaq Copenhagen

For yderligere oplysninger venligst kontakt:

Investorhenvendelser: Torben Sand, Head of Investor Relations,
telefon: 5084 7222 eller torben.sand@st-group.com

Pressehenvendelser: Simon Mehl Augustesen, Director of Group Communications,
telefon: +1 484-379-8725 eller simon.augustesen@st-group.com

Om Scandinavian Tobacco Group

Scandinavian Tobacco Group A/S er en af verdens førende producenter af cigarer og pibetobak med en årlig produktion på fire milliarder cigarer og 5.000 tons pibetobak og finskåren tobak.

Koncernen har en førende position i flere tobakskategorier og en portefølje på mere end 200 globale og lokale varemærker.

Scandinavian Tobacco Group har hovedkvarter i København og har cirka 11.000 medarbejdere i Europa, USA, Canada, Australien, New Zealand, den Dominikanske Republik, Honduras, Nicaragua, Indonesien og Sri Lanka. For yderligere oplysninger henvises til www.st-group.com

Vedhæftet fil

Information om GlobeNewswire

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire