Indberetning af ledende medarbejderes og disses nærtståendes transaktioner med A.P. Møller - Mærsk A/S aktier i forbindelse med aktietilbagekøbsprogram

I forbindelse med det annoncerede aktietilbagekøbsprogram i A.P. Møller - Mærsk A/S sælger A.P. Møller Holding A/S løbende aktier pro rata og markedet informeres følgeligt herom - se vedhæftede fil.

Vedhæftet fil

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Aktia Bank Abp riktar vederlagsfri aktie-emission till bolaget själv30.1.2023 16:30:00 CET | Pressemelding