Inbjudan till presentation av Sinchs delårsrapport för det första kvartalet 2022

Stockholm, Sweden – 12 april, 2022 – Sinch AB (publ), en ledande global leverantör av molnbaserade kommunikationstjänster och digital kundinteraktion, kommer att publicera sin delårsrapport för det första kvartalet 2022 klockan 07:30 CEST torsdagen den 28 april 2022. VD Oscar Werner och CFO Roshan Saldanha kommer att presentera rapporten i en webbsänd telefonkonferens klockan 14:00 samma dag. Efter presentationen finns möjlighet att ställa frågor.

Tid för publicering av delårsrapport
Torsdagen den 28 april 2022 kl. 07:30 CEST

Tid för telefonkonferens och webbpresentation
Torsdagen den 28 april 2022 kl. 14:00 CEST

Telefonkonferens
Försäkra dig om att du är uppkopplad till konferensen genom att ringa in och registrera dig några minuter innan konferensen börjar.

Sverige:           +46 (0) 8 506 92 180
Storbritannien: +44 (0) 2071 928 000
USA:                +1 631 510 7495
Access kod:     887 7308#

Webbpresentation och informationsmaterial
Direktsändningen nås genom investors.sinch.com/webcast.

Presentationsmaterial och rapporten kommer att finnas tillgängligt på investors.sinch efter offentliggörandet.

Se även investors.sinch.com/financial-calendar för andra investerarelaterade aktiviteter.

Ola Elmeland
Investor Relations Director
Mobile: +46 721 43 34 59
E-mail: investors@sinch.com

Thomas Heath
Chief Strategy Officer & Head of Investor Relations
Mobile: +46 722 45 50 55
E-mail: investors@sinch.com

Om Sinch
Med Sinchs molnbaserade kommunikationsplattform kan företag nå världens alla människor – inom en eller ett par sekunder – via meddelandetjänster, e-post, röstsamtal och video. Fler än 150 000 företag, därav flera av världens största företag och mobiloperatörer, använder Sinchs avancerade teknikplattform för att kommunicera med sina kunder. Sinch har vuxit med lönsamhet sedan det grundades 2008. Koncernen har huvudkontor i Stockholm, Sverige, samt närvaro i mer än 50 länder. Aktien är noterad på Nasdaq Stockholm: XSTO:SINCH. Besök oss på sinch.com.

Tilray Launches CBD Lifestyle Brand, Pollen, on Amazon UK26.5.2022 13:00:00 CEST | Press release

Innovative, Delicious CBD Designed to Make You Feel Your Kind of Good LONDON, May 26, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Tilray Brands, Inc. (“Tilray” or the “Company”) (NASDAQ | TSX: TLRY), a leading global cannabis-lifestyle and consumer packaged goods company inspiring and empowering the worldwide community to live their very best life, today announced the launch of POLLEN, a CBD lifestyle brand with a new approach to wellness, on Amazon UK. Designed to help uncomplicate wellness routines and elevate the CBD experience for consumers, POLLEN offers a unique product mix of tasty CBD gummies and drink drops in three signature lines; ‘Powerbank’ to promote a natural energy boost, ‘No Pressure’ to soften the pressure of everyday stresses and restore your body’s natural bounce, and ‘Soothe You’ for mind and body balance. Each POLLEN product is formulated with CBD and a range of flavorful and vegan-friendly ingredients that simply taste and feel good. Powerbank - Developed to give you that ‘full tan

Sinch resolves on an in-kind issue of shares to the sellers of Pathwire26.5.2022 10:00:00 CEST | Press release

Stockholm, Sweden – 26 May 2022 – Sinch AB (publ) (the “Company” or “Sinch”), a global leader in cloud communications for mobile customer engagement, today announces that the board of directors, in accordance with what was communicated on 7 December 2021, has resolved on an in-kind share issue of 25.5 million shares to the sellers of Pathwire. On 30 September 2021, Sinch disclosed that it had entered into an agreement to acquire Pathwire and the acquisition was completed on 7 December 2021. In addition to the cash consideration, Sinch shall issue an aggregate of 51 million shares in the Company as consideration to the sellers, of which the first 25.5 million shares were issued in February 2022. The board of directors has today resolved to issue the remaining 25.5 million of these shares. The payment of the shares consists of a receivable, under the agreement for the acquisition of Pathwire, against two of the company’s subsidiaries. The contributed receivable amounts to the remaining U