Ina Wroldsen kommer «hjem» til Sony Music Norway

Den suksessrike og prisvinnende artisten har valgt å bytte ut en internasjonal samarbeidspartner, og satser «lokalt» for å utvikle karrieren videre.

Ina Wroldsen (c) Truls Qvale

«Jeg er stolt over å fortelle at jeg har signert en avtale med Sony Music Norway, et plateselskap jeg har hatt masse med å gjøre under arbeidet med mine tidligere utgivelser. Jeg føler meg veldig hjemme og forstått der, og jeg føler jeg har et team av dyktige, hardtarbeidende og musikkelskende mennesker i ryggen.» - Ina Wroldsen

Vi i Sony Music Norway er stolte og glade over å endelig kunne dele nyheten om at vi skal samarbeide med Ina Wroldsen fremover.
Ina er en fantastisk artist, låtskriver og person som vi kjenner godt etter å allerede ha jobbet sammen i flere år, men da via en internasjonal avtale.
Når Ina nå har stått fritt til å velge samarbeidspartner for fremtiden er det en ære å bli valgt, og vi gleder oss til å ta fatt på reisen videre.

«Jeg er så glad for at vi kan komme i gang med dette inspirerende samarbeidet. Vi gleder oss!» - Lena Midtveit

«Etter et stille år fra min side skal det bli godt å få vise dere hva vi har jobbet med, og det er utrolig deilig å få slippe ny musikk igjen. Hos meg står som vanlig historiefortellingen i fokus, og jeg gleder meg virkelig til å sette i gang igjen. Håper dere liker det!» - Ina Wroldsen

Følg Ina's sosiale medier, samt i podcasten «Ina & Wroldsen» for innside-informasjon, blant annet om ny musikk som snart er tilgjengelig.

Ina Wroldsen (c) Truls Qvale