INA & WROLDSEN - NY PODCAST

Norges mest dynamiske mor-datter-duo slipper podcast!

Ina og Kristin Wroldsen er mor og datter, manager og artist, og ikke minst veldig gode venner. «Ina har med seg mora si overalt" sies det, og det stemmer jo. Når det gjelder podcaster så konsumerer Ina dem på lik linje med hvordan en småbarnsfamilie konsumerer kneippbrød. Og når det ble snakk om å lage en egen podcast var det ingen tvil om hvem Ina skulle lage den med, Kristin så klart, selv om sistnevnte syns det er litt skummelt.

- Jeg syns det er skummelt.  Jeg liker å være privat, er dårlig på å ta kritikk og i tillegg har jeg sett hvordan det kan gå med mødre som gjør seg for synlige.  Men akkurat her møtte jeg meg selv litt i døra da Ina sa at» nå har du dyttet meg ut der i år etter år og sagt at «kritikere skal du bare drite i»  så nå kan du bare ha deg ut å se hvordan det er selv også, sier mor og manager Kristin Wroldsen.

I podcasten skal det handle om deres erfaring med musikkbransjen og livet generelt.

- Vi sitter ofte og snakker sammen om alt og ingenting så det kommer til å bli en del av det. Og så tenker vi å dele litt av vår erfaring ved det å jobbe sammen så tett som mor og datter, samt våre erfaringer og opplevelser med og i musikkbransjen. Mål vi har satt oss, veien dit og utfordringer underveis, reiser vi har vært på, personligheter vi har møtt osv. sier Ina.

Ina Wroldsen er en av vår tids største låtskrivere og har skrevet låter som Clean Bandits «Symphony» og «Rockabye» som tilsammen snart har 1,8 milliarder avspillinger på Spotify. Hun har også hatt stor suksess med egne låter, som Strongest, Mother og Favela. Høsten 2020 skal hun være mentor i norske The Voice.

Hør første episode her:

Skinny Days gir oss ny favoritt låt til morgenkaffen19.11.2020 11:00:00 CETPressemelding

Skinny Days og CLMD sin glade «Voices In My Head» har nylig nådd 3 millioner streams og vært en gjenganger på treningsspillelister i flere land siden slippet i september. Nå stripper de den ned i en akustisk versjon fremført av Cate Downey, venninne og låtskriver fra Colorado samt student ved LIMPI. Låten i sin helhet er produsert av Skinny Days. Teksten blir løftet frem på en helt ny måte ved hjelp av den råe og ærlige stemmen til Cate og sammen inviterer dem lytterne til å utforske en mer melankolsk side av musikken. Denne akustiske versjonen er perfekt til de mørke vinterdagene vi har i vente. På spørsmålet hvorfor de ønsket å lage en akustisk versjon svarer gutta: «For å vise frem en side av sangen mange kanskje ikke visste om, og for å gi verden en herlig pustepause og behagelig bakgrunnsmusikk til kaffekoppen man drikker mens det fortsatt er mørkt ute på morgenen». I tråd med originalversjonen er kunstverket på artwork malt av den nihilistiske kunstneren Thea Klingvall. «Voices I