IKEA tilbakekaller HEROISK og TALRIKA tallerkener, boller og krus på grunn av risiko for at de sprekker

IKEA oppfordrer alle kunder som har HEROISK eller TALRIKA tallerkener, boller og krus til å slutte å bruke dem og kontakte IKEA for full refusjon.

Sikkerhet er vår viktigste prioritet på IKEA, og derfor tar vi forholdsregler og tilbakekaller HEROISK og TALRIKA tallerkener, boller og krus, fordi de kan sprekke og potensielt forårsake annengrads forbrenning hvis noen får varmt innhold over seg. Alle produktene våre er testet og i samsvar med gjeldende standarder og lovgivning. Til tross for dette har vi fått meldinger om at disse produktene har gått i stykker.

HEROISK og TALRIKA kan returneres til alle IKEA-varehus for full refusjon. Det kreves ikke kjøpsbevis (kvittering).

IKEA beklager de eventuelle ulemper denne tilbakekallingen gir våre kunder.

For mer informasjon, besøk IKEA.no eller ring IKEA på tlf: 915 02 340.