IKEA-katalogen 2021 – vi feirer 70 år!

Årets utgave av IKEA-katalogen er den syttiende i rekka, og for å hjelpe med å feire har vi gjort den til noe alle kan ha glede av og finne nytte i: en håndbok for en bedre hverdag hjemme!

Livet er en serie nye starter, noen ganger kommer de når du forventer dem, og like ofte når du ikke gjør det. Overgang til det neste i våre stadig endrede liv krever nye tenkemåter, nye perspektiver, nye vaner, nye ideer og nye løsninger.

Det er derfor årets IKEA-katalog er laget som ei håndbok, som er ment å fungere som en vennlig og optimistisk problemløser full av smarte tips, praktiske ideer og små, rimelige endringer basert på det virkelige livet hjemme. Det er en måte å dele kunnskap på, med utgangspunkt i at et bedre hjem skaper en bedre hverdag. Håndboka er fylt med «slik gjør du» for å skape et bedre hjem, og det trenger ikke være komplisert, dyrt eller ta mye tid.

«Livet hjemme har aldri vært så viktig som nå. Vi vet at for mange er livet hjemme synonymt med å bo på lite plass. Det er ikke alltid et valg, eller bare en midlertidig løsning. Flere har trangere budsjetter nå. Derfor er de fleste av løsningene som vises i årets katalog tilgjengelige også for folk med tynne lommebøker og lite plass,» sier Eja Tuominen, Kommersiell direktør i IKEA Norge.

IKEA-katalogen 2021 har som mål å inspirere mennesker til å leve ett sunnere og mer bærekraftige liv hjemme. «Vi ønsker å hjelpe dere med å komme dit: med ett lite steg, én vane, én ergonomisk pute, én ny oppskrift, ett vannbesparende blandebatteri eller ett nytt skrivebord til det nye hjemmekontoret ditt», sier Eja.

IKEA-katalogen 2021 er ikke bare en katalog. Det er innhold fylt av inspirasjon og kunnskap om livet hjemme. Nyheter og smarte løsninger. Om du bor alene eller med en familie, med små eller store barn vil du finne inspirasjon. Har du tenåringer som ønsker seg et kult rom eller en gamingstasjon kan du ta en titt på side 270. Selveste Teahyung fra BST pryder veggen. Er du i etableringsfasen eller student finner du gode og fleksible løsninger du kan bygge videre på.

«På veien til et bedre liv hjemme utgjør små steg en stor forskjell».

Pressevakt

Pressevakten er tilgjengelig for alle medier. For kundehenvendelser, ta kontakt med IKEA kundeservice på telefon 915 02 340.

Tel:994 84 950pressesenter@ikea.com