Idrettsstyremøte og NIFs ledermøte

Idrettsstyret avholder sitt møte i dag - 24. mai. Media som ønsker informasjon fra dagens møte bes ta kontakt med kommunikasjonssjef Niels Røine. Fredag og lørdag 25.- 26. mai går Ledermøtet av stabelen på Scandic Oslo Airport Hotel på Gardermoen. Møtet er åpent for media.

Se sakliste for dagens Idrettsstyremøte: https://www.idrettsforbundet.no/Kalender/idrettsstyremote-32/

NIFs ledermøte avholdes fredag og lørdag 25.-26. mai på Scandic Oslo Airport Hotel - Ravinevegen 15.
Media som ønsker å delta bes ta kontakt med kommunikasjonssjef Niels Røine.

Se program og sakspapirer:

Regjeringen vil åpne for mer barne- og ungdomsidrett fra 15. juni20.5.2020 07:22:46 CESTPressemelding

Regjeringen ønsker å åpne opp for mer normal idrettsaktivitet for barn og ungdom i løpet av juni. -Dette er nok en gledens dag og en ny milepæl for den gradvise og kontrollerte gjenåpningen av barne- og ungdomsidretten i Norge. Jeg opplever at kulturminister Abid Raja og norsk idrett har et felles mål om å komme i gang med barne- og ungdomsidretten så snart dette er mulig, sier idrettspresident Berit Kjøll.