Ice bedrift tilbyr nå ubegrenset data

Ubegrenset data vil gi mange bedrifter økt forutsigbarhet til en fast lav månedspris.

Abonnementet har en hastighet på opptil 25 mbit/s på de første 100 GB. Deretter blir hastigheten redusert til 3 mbit/s. 44 GB - kan benyttes i EU/EØS.

- Våre bedriftskunder er opptatt av forutsigbarhet. De ønsker god dekning, høy oppetid og ingen uforutsette kostnader. Vi har hele tiden økt datakvotene og presset prisene, og legger nå til iceMax. Et abonnement gir forutsigbarhet for bedriften, og oppleves av mange som et populært ansattgode, sier Hans Heggenhaugen, direktør for Ice bedrift.

Heggenhaugen forteller at med iceMax kan bedriftene bruke så mye data de vil til en fast lav månedspris, i et av verdens beste mobilnett.

- Ice er rangert som et av verdens beste nettverk knyttet til mobilopplevelse i Tutela's Global State of Mobile Experience Report. Høy kvalitet gir krystallklar tale og bildekvalitet i videomøter, og med iceMax er det ingen bekymringer for å gå tom for data midt i møtet, sier Heggenhaugen.

Les mer om det nye abonnementet på Ice.no

Hans Heggenhaugen, direktør for Ice bedrift. Her avbildet i Ice sine kontorer i Nydalen. Foto: Sebastian Storvik.