«I Love this Road» - ny singel frå Buster Sledge!

Den oslobaserte amerikansk-norske trioen Buster Sledge slepp i mai 2022 sitt første studioalbum «Call Home». Dette er oppfølgjaren til «Spirit», som bandet sjølv produserte og gav ut i 2020. No kjem låta «I Love this Road», siste smakebit før albumet kjem i mai.

Buster Sledge: Jakob Folke Ossum, Michael Barrett Donovan & Mikael Jonassen. Foto: Nikolai Grasaasen.

Buster Sledge: "I Love This Road"

Singel release: 8. april 2022

Høyr "I Love this Road" her

I Buster Sledge er det fele, banjo, gitar og tre songstemmer som ber historiene fram langs eit orkestralt bakteppe forankra i akustiske musikktradisjonar frå USA. Hovudvokalist og låtskrivar, Michael Barrett Donovan, kjem frå Nord-California, og let personleg erfaring smelte saman med arketypar frå folk- og countrymusikken. Slik vert nytt liv blåst inn i velkjende songstrukturar. Gjennom Call Home sine elleve spor, løftar Buster Sledge på hatten til artistar som Norman Blake, Punch Brothers, Tim O'Brien og John Hartford.

No kjem låta «I Love this Road», den tredje singelen frå albumet. Michael Donovan seier om låta:

«Som barn kjende eg, i likskap med fleire av vennene mine, ei motvilje i møte med uventa, men «ordinære» hendingar som at butikkar stengde for natta, gjekk konkurs eller endra stemning ut frå kven som var på jobb den dagen. At dei hyggjelege eller tiltalande eigenskapane til ein stad ikkje var ein konstant, ibuande kvalitet ved sjølve staden. Som den trivelege Mikke Mus-maskoten som slenger med leppa og har ein dårleg dag, eller favorittrestauranten din som brått får ein ny, og langt mindre talentfull, kokk bak grytene. Denne kjensla omfatta årstider – ei koseleg strand er mindre koseleg om vinteren –  eller vener sine hus (mindre innbydande når dei ikkje ventar besøk) eller familieferien i lågsesongen, til eit reisemål som verkar audt og heimsøkt av spøkelse frå betre tider. I vaksen alder blei denne kjensla ein komplisert måte å reflektere over minne på.»

Trioen var første band ut i Sjur Lyseid (Little Hands of Asphalt) sitt nyopna Globus Studio. Lyseid har leia bandet inn i eit noko utvida akustisk lydlandskap der arrangementa er meir straumlinjeforma – som igjen står i kledeleg samspel til William Hay sitt omslagsbilete der breie penselstrøk i impresjonistiske fargar viser ein einsleg ryttar som skodar ut over ein stor elvedal.

Banjospelar Mikael Jonassen frå Bodø, er den første i Noreg som har tatt høgare utdanning på dette instrumentet. Sjølv om det heile byrja med ein elektrisk banjo og fusion-jazz, fordjupar han seg for tida i akustisk banjo i Scruggs-stil via spelet til Béla Fleck. Han har tatt fleire turar til USA for å lære av meistrane der. Jakob Folke Ossum, jazzgitaristen som blei flat-pickingaficionado, oppdaga lyden av akustisk plekterbruk gjennom Tony Rice og Bryan Sutton og studerte plater og videoar nøye for å lære seg teknikken. Felespelar Michael Barrett Donovan levde som musikar i New York City og tok ein mastergrad i klassisk komposisjon medan han turnerte med eit Grateful Dead-hyllestband. Dei tre møttest i eit kommentarfelt på eit bluegrass-forum etter at Donovan hadde flytta til Noreg i 2019. Resten av historia må du spørje dei om på ein konsert ein gong i framtida. Buster Sledge har stått på mange små og store scenar i Sør-Noreg – ikkje la sjansen gå frå deg neste gong dei tar turen til dine trakter!

Konserter:

26.- 27 mai - Folkemusikkveka

28. mai - Cafeteatret, Oslo

29. mai - Valdresmusea

30. mai - Fabrikken, Lillehammer

1. juni - Antikvariatet, Trondheim

3. juni - Cafe Sanaa, Bergen

4. juni - Hardanger Kultur Gallery

5. juni - House concert, Jeff Wasserman

Singelrelease: 08.04.2022
Artist: Buster Sledge
Tittel: I Love this Road
ISRC: NOGHH2286060
Plateselskap: Heilo

Artwork: Will Hay.

Ny låt fra Johanna Demker13.5.2022 10:43:51 CEST | Pressemelding

Alle disse dagene som kom og gikk... Etter seks album, tre barn og en parallell yrkeskarriere, er Johanna Demker klar med ny musikk og slipper første singel fra sitt kommende album. Lytt til DAYS her Midt i livet er det en lykke å kunne se fremover, med en berikende innsikt fra dagene som har vært. Disse gir en avstemming av kart og terreng som hjelper til å navigere i dagene som kommer. Låta «Days» åpner som en sommermorgen. Det er lyst og friskt i lufta. Johannas myke vokal starter historien umiddelbart i denne melodiske, lune og ettertenksomme låta. Christer Knutsen dropper her pianoet til fordel for banjoen som har blitt en ledetråd gjennom hele sangen. Tommy Kristiansen skaper nydelige stemninger med gitaren, mens Erland Dahlen på trommer og Endre Hareide Hallre på bass, stødig rammer inn produksjonen og driver den fremover. Jared Tyler beriker helheten med sin utenomjordiske vokal. Du er på vei, du er tilstede og tilfreds, fornøyd med det som akkurat er erfart, og med en pirrende

Hans Fredrik Jacobsen slipper sin 5. soloplate!12.5.2022 08:00:00 CEST | Pressemelding

Den innflytelsesrike og allsidige folkemusikeren Hans Fredrik Jacobsen er kjent for sin beherskelse av mange instrumenter, blant annet fløyter av ulike typer, gitar, saksofon, torader, sekkepipe og oud. Når multi-instrumentalisten nå skal gi ut sin 5. soloplate har han konsentrert seg kun om ett instrument, et av de enkleste og et som alle kan lage selv, nemlig seljefløyte. Vel, strengt tatt så dreier det seg om sju stykker med forskjellig lengde, og dermed i ulike tonearter, for å skape en viss variasjon. Hans Fredrik har så klart spikket alle fløytene selv!