Huaweis nye, smarte sportsklokkeserie for alle anledninger – dra rett fra løpebanen til festen

Med HUAWEI Watch GT 3 får du ikke bare en sportsklokke i tradisjonell forstand. Ja visst, har den lang batteritid, kan skreddersy treningsplaner og tilbyr over 100 treningsmoduler, men Huaweis nye tilskudd gjør seg like godt på fest og kontoret, som sammen med treningsjakken. Den smarte sportsklokken passer til ethvert antrekk og enhver stil med et stort utvalg reimer og urskiver.

Sportsklokkenes funksjoner blir stadig mer utvidet. For mange er den blitt deres faste treningspartner når de er i aktivitet. Presise målinger gir informasjon som brukes til å måle egne prestasjoner og motiverer i treningshverdagen.

Men Watch GT 3-serien fra Huawei har lagt listen enda høyere.

Opptil to ukers batteritid
Design og teknologi harmonerer sammen, og for første gang kommer HUAWEI Watch GT3 med en roterende krone. I tillegg til touch-skjermen kan man benytte kronen til å scrolle i menyen, bytte mellom apper og justere volum – alt på en smart og interaktiv måte.

Watch GT 3 kommer også i to forskjellige størrelser, 46mm og 42 mm. Begge versjonene fortsetter tradisjonen med lang batteritid. 46mm-versjonens batteritid varer i inntil 14 dager ved vanlig bruk*. Tilsvarende batteritid er 7 dager for 42mm-versjonen*.

Det er også blitt enklere å lade den smarte sportsklokken. Watch GT 3-serien er blant annet blitt klargjort for trådløs lading gjennom vanlige ladestasjoner og trådløse strømbanker. I tillegg er klokkene utstyrt med en omvendt trådløs ladeløsning, noe som gir anledning til oppladning raskt og enkelt ved hjelp av en smarttelefon som støtter denne funksjonen.

Over 10.000 ulike design

Ved hjelp av en rekke nye funksjoner, vil den smarte sportsklokken nå kunne pryde håndleddet i en hvilken som helst anledning. Med tidløst design som spenner seg fra det ultramoderne, til det elegante og funksjonelle, blir det enkelt å finne uttrykket som matcher antrekk, humør og dagsplan. Blant annet kan man nå velge mellom over 10.000 nedlastbare design på urskiven, samt en rekke reimer i forskjellige farger og materialer – deriblant rustfritt stål, gummi, lær, nylonvevd, og milanese (mesh). Samtlige reimer er lette å ta av og på, så du enkelt kan bytte fra treningssenteret til møtet.

Slik blir det enkelt å finne sitt personlige uttrykk – om du så skal trenge det lille ekstra til jobbantrekk, hverdagsklærne eller finstasen.

En motiverende og stilig treningspartner rundt håndleddet
Samtidig har det kommet en rekke oppgraderinger på klokkens treningsfunksjoner. Med over 100 forskjellige treningsmoduler er det nå enkelt å finne akkurat den treningstypen som passer deg. Watch GT 3 tilpasser også egne treningsplaner i henhold til fysiske form og treningsvaner. For økt motivasjon kan klokken sette opp aktivitetsmål og gi tilbakemelding i sanntid og i HUAWEI Health-appen. Den innebygde treningsassistenten gir talepåminnelser mens man trener - om mål, status, fremgang og mye mer.

I helseappen kan man overvåke egne aktiviteter og helse. De som liker å trene utendørs vil også ha glede av den innebygde GPSen med dobbel frekvens som kan oppgi din posisjon med langt større nøyaktighet enn før.

Watch GT 3-serien er nå tilgjengelig i butikk i Norge.

Finn ut enda mer om HUAWEI Watch 3.

* Basert på resultater fra HUAWEIs laboratorietester. Den faktiske bruken kan avhenge av ulikheter i produktene, brukerens vaner og miljøvariabler.
HUAWEI WATCH GT 3 46 mm: Batteriet kan vare i 14 dager ved følgende forhold: 30 minutter med Bluetooth-samtaler hver uke, 30 minutter med musikk hver uke, pulsovervåkning aktivert, HUAWEI TruSleep™ aktivert for søvn, 90 minutter trening hver uke (GPS aktivert), meldingsvarsling aktivert (50 SMS-meldinger, 6 anrop og 3 alarmer per dag), skjermen slås på 200 ganger daglig. Batteriet kan vare i 8 dager ved følgende forhold: 30 minutter med Bluetooth-samtaler hver uke, 30 minutter med musikk hver uke, pulsovervåkning aktivert, HUAWEI TruSleep™ aktivert for søvn, 180 minutter trening hver uke (GPS aktivert), meldingsvarsling aktivert (50 SMS-meldinger, 6 anrop og 3 alarmer per dag), skjermen slås på 30 minutter daglig.
HUAWEI WATCH GT 3 42 mm: Batteriet kan vare i 7 dager ved følgende forhold: 30 minutter med Bluetooth-samtaler hver uke, 30 minutter med musikk hver uke, pulsovervåkning aktivert, HUAWEI TruSleep™ aktivert for søvn, stressovervåkning aktivert, 180 minutter trening hver uke (GPS aktivert), meldingsvarsling aktivert (50 SMS-meldinger, 6 anrop og 3 alarmer per dag), skjermen slås på 30 minutter daglig. Batteriet kan vare i 4 dager ved følgende forhold: 30 minutter med Bluetooth-samtaler hver uke, 30 minutter med musikk hver uke, pulsovervåkning aktivert, HUAWEI TruSleep™ aktivert for søvn, 180 minutter trening hver uke (GPS aktivert), meldingsvarsling aktivert (50 SMS-meldinger, 6 anrop og 3 alarmer per dag), skjermen slås på 30 minutter daglig.

Om Huawei Consumer Business Group

For mer informasjon, besøk: http://consumer.huawei.com/no