Hoylu välkomnar Eugene Feldman som VP of Marketing

Sverige, Stockholm 4 mars, 2021Hoylu, ledande inom visuella samarbetslösningar för distribuerade team, meddelade idag Eugene Feldman börjar som VP of Marketing i företaget från och med idag. Feldman kommer från Salesforce där han senast var Senior Manager för Product Marketing. Under sin karriär har Feldman tjänstgjort i flera ledande roller inom marknadsföring, strategi och analys i SaaS-branschen. Feldman kommer att fokusera på att växa Hoylus SaaS-verksamhet över hela världen.

"Under de senaste 4 åren har vi byggt en fantastisk produkt som många Fortune 200-företag och andra organisationer förlitar sig på för att stimulera samarbets- och engagemangspotentialen i sina distribuerade team", säger Stein Revelsby, grundare och VD för Hoylu. "Nu är det dags att skala upp vår framgång och erbjuda vår teknik till alla team som letar efter bättre sätt att samarbeta vilket innebär att vi förstärker våra försäljnings- och marknadsföringsinsatser. Feldmans erfarenhet och expertis inom både tidiga och mogna SaaS-företag gör honom till ett starkt tillskott till vårt team, och jag är verkligen glad över att ha honom ombord."

“Precis som de tidiga dagarnas internet helt enkelt gjorde fysiska tjänster som nyheter, annonser och shopping snabbare och bekvämare, tar dagens visuella samarbetsverktyg helt enkelt den traditionella whiteboardtavlan online," säger Feldman. " Men med sociala medier och mobil gjorde internet det möjligt för oss att göra saker som inte kunde existera utan det, och det är precis vad Hoylu-teamet har kunnat göra för visuellt samarbete. När du ser vår senaste version kommer du att inse att Hoylu är till andra visuella samarbetsverktyg samma som vad Facebook är för Craigslist. Vårt team skapade ett helt nytt sätt att arbeta och samarbeta och vi har precis kommit igång. Jag är så otroligt glad och ödmjuk över att bli den senaste Hoylien.”

För mer information, kontakta:
Stein Revelsby, CEO at Hoylu +1 213 440 2499 Email: sr@hoylu.com
Karl Wiersholm, CFO at Hoylu +1 425 829 2316 Email: kw@hoylu.com

Om Hoylu
Hoylus uppdrag är att ge distribuerade team möjlighet att samarbeta enkelt och sömlöst samtidigt som de alltid håller sig synkroniserade. Hoylus Connected Workspaces™ hjälper företag såväl stora som små att driva projekt, program och initiativ över olika tidszoner och kontinenter med samma engagemang och tydlighet som om alla arbetade i samma rum.

För mer information:  www.hoylu.com
Testa Hoylu gratis: https://www.hoylu.com/signup/

Ticker symbol: Hoylu
Marketplace: Nasdaq First North Growth Market