Hoylu AB: Publicerar årsredovisning för 2019

Hoylu AB (publ) meddelar idag att årsredovisningen för räkenskapsåret 2019 finns tillgänglig på bolagets hemsida:

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Stein Revelsby, VD på Hoylu + 1 213 440 2499 e-post: sr@hoylu.com
Karl Wiersholm, CFO på Hoylu + 1 425 829 2316 e-post: kw@hoylu.com

Om Hoylu
Hoylus uppdrag är att göra distansarbete och informationsutbyte enkelt. Genom vår anpassningsbara Connected Workspaces™ levererar vi programvarulösningar till företag, organisationer och individer i praktiskt taget alla branscher som gör det möjligt för alla team, stora som små att arbeta effektivt och säkert i ett intuitivt och enkelt arbetsflöde.

För mer information: www.hoylu.com

Kortnamn: Hoylu
Marknadsplats: Nasdaq First North Growth Market
Certified Adviser: Mangold Fondkommission AB + 46 (0) 8 50 301 550, ca@mangold.se

Publicering
Denna information är sådan information som Hoylu AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg för offentliggörande den 2 juni 2020 kl 23:30 CEST.

Statkraft AS: Offentliggjøring av resultater for andre kvartal 202014.7.2020 10:45:57 CESTPressemelding

Statkraft offentliggjør resultater for andre kvartal 2020 fredag 17. juli 2020 klokken 08.00. Materialet vil være tilgjengelig på Statkrafts internettsider www.statkraft.no/ir og på Oslo Børs www.newsweb.no. Direkte webcast Kl. 09.00: Statkraft presenterer resultatene på webcast som overføres direkte på www.statkraft.no. Presentasjonen holdes på engelsk. Kontaktperson: Arild Ratikainen, Investor Contact, tlf.: +47 971 74 132, e-post: arild.ratikainen@statkraft.com Denne opplysningen er informasjonspliktig etter verdipapirhandelloven §5-12

Statkraft AS: Release of second quarter results 202014.7.2020 10:45:57 CESTPress release

Statkraft discloses second quarter results 2020 on Friday 17 July 2020 at 08:00 a.m. CEST. Material will be available on Statkraft’s website www.statkraft.com/ir and Oslo Stock Exchange’s news service www.newsweb.no. Live webcast 09:00 a.m. CEST: Statkraft presents the results in a live webcast at www.statkraft.com. The presentation will be held in English. Contact: Arild Ratikainen, Investor Contact, tlf.: +47 971 74 132, e-mail: arild.ratikainen@statkraft.com This information is subject to the disclosure requirements pursuant to Section 5-12 the Norwegian Securities Trading Act