HOYLU AB: HOYLU AB (PUBL) MOTTAGER NYA ORDER FRÅN RYSK SAMARBETSPARTNER.

Stockholm, Sverige, 24:e mars 2020 – Hoylu, ett ledande företag inom digitala samarbetslösningar tillkännagav idag att man mottagit nya order från Polymedia, en framstående integrerare, mjukvaruutvecklare och även Hoylus samarbetspartner på den ryska marknaden. Företaget samlar samman kontor i 11 olika städer i Ryssland och CIS samt har ett återförsäljarnätverk med fler än 700 partners över hela Ryssland.

Tillsammans med mindre order som erhållits tidigare under månaden, är det totala ordervärdet 530 000 SEK från Polymedia under mars månad.

Hoylus lösningar och mjukvara erbjuder nya spännande möjligheter att lära, kommunicera och samarbeta smartare, snabbare och effektivare. Create Connected Workspaces™ inkluderar möjligheten att skapa tekniska planer, projektscheman, designgranskningar, och analysera stora mängder data på alltifrån stora HoyluWalls™ till datorer och mobila enheter. Hoylu produkterna är designad för att förenkla och effektivisera digitalt samarbete på ett smidigt och intuitivt sätt.

För mer information, vänligen kontakta:
Stein Revelsby, VD på Hoylu + 1 213 440 2499 e-post: sr@hoylu.com
Karl Wiersholm, CFO på Hoylu + 1 425 829 2316 e-post: kw@hoylu.com

Om Hoylu
Hoylu levererar innovativa verksamhets lösningar som möjliggör globalt teamarbete som att planera, skapa och dela information som berikar användarupplevelsen på det virtuella kontoret. Hoylu levererar omfattande personliga Connected Workspaces™ som möjliggör för team på olika platser att använda vilken enhet som helst, för att arbeta smartare och mer effektivt inom flera olika branscher såsom teknik, utbildning, läkemedel, konstruktion, entreprenad, tillverkning och många fler. För mer information besök: www.hoylu.com

Kortnamn: Hoylu
Marknadsplats: Nasdaq First North Growth Market
Certified Adviser: Mangold Fondkommission AB + 46 (0) 8 50 301 550, ca@mangold.se

Publicering
Denna information är sådan information som Hoylu AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg för offentliggörande den 24 mars 2020 kl 10:50 CET.

Aben Closes Private Placement10.7.2020 14:00:10 CESTPress release

VANCOUVER, British Columbia, July 10, 2020 (GLOBE NEWSWIRE) -- Aben Resources Ltd. (TSX-V: ABN) (OTCQB: ABNAF) (Frankfurt: E2L2) (“Aben” or “the Company”) is pleased to announce that it has completed a non-brokered private placement financing for total gross proceeds of $1,046,300.04 (the “Private Placement”). The Company has issued 5,385,000 units (the "Units") at a price of CAD $0.10 per Unit and 4,231,667 flow-through units (the "FT Units") at a price of CAD $0.12 per FT Unit. Each Unit is comprised of one common share and one warrant (a “Warrant”). Each FT Unit is comprised of one flow-through common share and one-half of one Warrant. Each Warrant will entitle the holder to purchase one common share for a period of two (2) years at a price of CAD $0.15 per share. In addition, the Company has paid finder's fees totaling $56,056 and issued an aggregate 520,800 finder's warrants to arm's-length parties, with each finder’s warrant bearing the same terms as the Warrants. The Company int

Amended Articles of Association of AB Klaipedos nafta registered after the increase of the authorised capital10.7.2020 13:52:02 CESTPress release

On 9 July 2020 amended Articles of Association AB Klaipedos nafta (hereinafter – the Company) had been registered in the Register of Legal Entities of the Republic of Lithuania after the increase of authorised capital of the Company. Following the increase of the authorised capital of the Company, such capital is equal to EUR 110 505 193,97 and is divided into 381 052 393 units of shares, which grant 381 052 393 votes. Nominal value per share – EUR 0.29. Enclosed: Articles of Association of the Company, registered on 9 July 2020. Jonas Lenkšas, Chief Financial Officer, +370 694 80594 Attachment Articles of Association of the Company, registered on 9 July 2020