HOYLU AB: HOYLU AB (PUBL) HOYLU MOTTAGER NY ORDER OCH FORTSÄTTER ATT UTÖKA SIN VERKSAMHET INOM BYGGNADSINDUSTRIN

Stockholm, Sverige, 7:e aUG 2019 – Hoylu, ett ledande företag inom digitala samarbetslösningar tillkännagav idag att man mottagit en order från en ny kund inom byggsektorn i USA, Arden Engineering. Ordervärdet är 375 000 SEK.

”Visuellt samarbete är ett bättre sätt att rikta och samtidigt engagera team. Den enkla användningen av Hoylu’s produkter har visat sig fördelaktig inom AEC industrin och denna order är ett ytterligare exempel. En fantastisk användarupplevelse är nödvändig för att hantera övergången från analog till digital för att uppnå ökad produktivitet” sa Stein Revelsby VD Hoylu.

Hoylus lösningar och mjukvara erbjuder nya spännande möjligheter att lära och samarbeta smartare, snabbare och effektivare. Skapa planer, genomför designgranskningar och analysera stora mängder data på alltifrån stora Hoylu Walls till datorer och mobila enheter. Hoylu Suite är designad för att förenkla och effektivisera digitalt samarbete på ett smidigt och intuitivt sätt.

För mer information, vänligen kontakta:
Stein Revelsby, VD på Hoylu, telefon +1 213 440 2499, e-post: sr@hoylu.com
Karl Wiersholm, CFO på Hoylu, telefon +1 425 829 2316, e-post: kw@hoylu.com

Om Hoylu
Hoylu är ett innovativt företag som levererar lösningar för digitala arbetsytor. Hoylu Suite är det oumbärliga verktyget som möjliggör för företag att leverera högkvalitativt samarbete på den moderna arbetsplatsen med funktionen att använda vilken enhet som helst, för att arbeta smartare och roligare inom olika branscher som såsom teknik, läkemedel, konstruktion, entreprenad, tillverkning, resor, gästfrihet, grafisk design och många fler.

För mer information besök www.hoylu.com eller www.introduce.se/foretag/hoylu

Kortnamn: Hoylu
Marknadsplats: Nasdaq First North Stockholm Certified Adviser:
Mangold Fondkommission AB +46 (0) 8 50 301 550; ca@mangold.se

Publicering Denna information är sådan information som Hoylu AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg för offentliggörande den 7 augusti 2019 kl. 08:30 CEST.

Ress Life Investments A/S: Ress Life Investments A/S publishes Net Asset Value (NAV)29.5.2020 20:50:00 CESTPress release

Ress Life Investments Holbergsgade 14, 2 tv DK-1057 Copenhagen K Denmark CVR nr. 33593163 www.resslifeinvestments.com To: Nasdaq Copenhagen Date: 29 May 2020 Corporate Announcement 22/2020 Ress Life Investments A/S publishes Net Asset Value (NAV). Ress Life Investments A/S publishes the Net Asset Value (NAV) per share and performance data as of 15 May 2020. NAV per share in USD: 1955.92 NAV per share in EUR: 1811.38 The performance during the first half of May was 0.01% in USD. The year-to-date net performance is -0.15% in USD. Assets under management (AUM) was 184.6 million US dollars. Questions related to this announcement can be made to the company's AIF-manager, Resscapital AB. Contact person: Gustaf Hagerud gustaf.hagerud@resscapital.com Tel + 46 8 545 282 27 Note: The terms for subscription of shares, minimum subscription amount and redemption of shares are provided in the Articles of Association, Information Brochure and in the Key Investment Information Document (KIID) availabl

Eastern Property Holdings Limited (EPH):First quarter 2020 Financial Update29.5.2020 19:45:23 CESTPress release

29 May 2020, Road Town, Tortola, BVI KEY EVENTS In March 2020, the Company received EUR 204.7 million by issuance of subordinated notes to its two largest shareholders at an interest rate of 3.5% p.a. The management intends to use the funds for the acquisition of properties in Western Europe in order to further strengthen the Group’s business and follow its strategy to invest in premium quality income producing commercial property assets in Europe.Arbat sales have been continued: a few more apartments and parking lots were sold in Q1 2020.Leases with the Company’s top tenants (Chanel and Richemont Group) have been extended.As a subsequent event, in April 2020 the Company acquired 89.9% of interest in the Nhow Hotel in Berlin, Germany. The property had been completed in 2010 and comprises approximately 20,160 sqm, including 304 rooms, 86 underground & 39 surface parking spaces, a spa, restaurant and two music studios. FINANCIAL HIGHLIGHTS The Company’s rental properties demonstrate stab