HOYLU AB: HOYLU AB (PUBL) HOYLU MOTTAGER ÄNNU EN ORDER FRÅN RYSK SAMARBETSPARTNER.

Stockholm, Sverige, 23:e aug 2019 – Hoylu, ett ledande företag inom digitala samarbetslösningar tillkännagav idag att man mottagit ännu en order från Polymedia, en framstående integrerare, mjukvaruutvecklare och även Hoylus samarbetspartner på den ryska marknaden,

Företaget samlar samman kontor i 11 olika städer i Ryssland och CIS samt har ett återförsäljarnätverk med fler än 700 partners över hela Ryssland.

Ordervärdet uppgår tillsammans till 550 000 SEK och kommer levereras under tredje kvartalet. Stein Revelsby VD Hoylu säger ”Detta är den andra orden på en vecka som vi får in från Polymedia. Dem är en fantastisk partner och vi gläds över hur dem arbetar för att öka Hoylus affärer och närvaro i Ryssland.”

Hoylus lösningar och mjukvara erbjuder nya spännande möjligheter att lära och samarbeta smartare, snabbare och effektivare. Skapa planer, genomför designgranskningar och analysera stora mängder data på alltifrån stora Hoylu Walls till datorer och mobila enheter. Hoylu Suite är designad för att förenkla och effektivisera digitalt samarbete på ett smidigt och intuitivt sätt.

För mer information, vänligen kontakta:
Stein Revelsby, VD på Hoylu, telefon +1 213 440 2499, e-post: sr@hoylu.com
Karl Wiersholm, CFO på Hoylu, telefon +1 425 829 2316, e-post: kw@hoylu.com

Om Hoylu
Hoylu är ett innovativt företag som levererar lösningar för digitala arbetsytor. Hoylu Suite är det oumbärliga verktyget som möjliggör för företag att leverera högkvalitativt samarbete på den moderna arbetsplatsen med funktionen att använda vilken enhet som helst, för att arbeta smartare och roligare inom olika branscher som såsom teknik, läkemedel, konstruktion, entreprenad, tillverkning, resor, gästfrihet, grafisk design och många fler. För mer information besök: www.hoylu.com eller www.introduce.se/foretag/hoylu

Kortnamn: Hoylu
Marknadsplats: Nasdaq First North Stockholm Certified Adviser:
Mangold Fondkommission AB +46 (0) 8 50 301 550; ca@mangold.se

Publicering
Denna information är sådan information som Hoylu AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg för offentliggörande den 23 aug 2019 kl. 08:45 CEST.

CONDITIONS FOR THE RIKSBANK´S PURCHASES OF COMMERCIAL PAPER25.5.2020 16:20:00 CESTPress release

Bid procedure on 27 May 2020 Certificate: Commercial paper issued in SEK by non-financial companies with a registered office in Sweden and with a remaining maturity of up to six months on the Bid date, i.e. with the maturity date on 27 November 2020 at the latest. Delivery may not be made in commercial paper purchased by the Counterparty from the issuer less than one week prior to the date for announcing the Specific terms, i.e. the purchase may not have been made after 18 May 2020. Bids: Counterparties may make one bid per Credit rating class and maturity class. Bids are made to tel 08-696 69 70 and confirmed by e-mail to EOL@riksbank.se. Bid date: Wednesday 27 May 2020 Bid time: 0900-0930 hours (CEST) on the Bid date Requested volume: (corresponding nominal amount) SEK 4 billion Highest permitted bid volume: (corresponding nominal amount) The total bid volume from one Counterparty for the two Credit rating classes may not exceed SEK 4 billion. No bid may contain Commercial paper in e

Change in Orion Group Executive Management Board as of 1 June 2020: Professor Outi Vaarala appointed as Senior Vice President for Research and Development25.5.2020 15:20:00 CESTPress release

ORION CORPORATION STOCK EXCHANGE RELEASE 25 MAY 2020 AT 4.20 p.m. EEST Change in Orion Group Executive Management Board as of 1 June 2020: Professor Outi Vaarala appointed as Senior Vice President for Research and Development ProfessorOuti Vaarala, M.D., Ph.D. has been appointed Senior Vice President for Research and Development and member of the Executive Management Board of the Orion Group, as of 1 June 2020. Vaarala has held the position of Vice President, Oncology Research in Orion’s Research and Development as of 10 June 2019. Prior to Orion, Vaarala led drug discovery and development from target identification to clinical Phase 2 studies in Respiratory Inflammation and Autoimmunity therapy area, first at AstraZeneca, Sweden, and later at Medimmune/AstraZeneca, USA. Outi Vaarala is a medical doctor (University of Helsinki) and has a PhD in immunology. Outi Vaarala was appointed as a Professor of Pediatric Immunology, Linkoping University, Sweden, in 2000, and as a Professor of Aut