Hotelltips for deg som reiser uten barn i sommer

God standard, autentiske opplevelser og avkobling er det TUIs reisende ønsker i sommer. Enten du reiser med partneren din, din beste venn eller med mamma så kan det av og til være deilig å bo på et hotell som er kun for voksne. TUI har samlet sommerens mest populære voksenhotell i Hellas.

TUI Sensimar

1. Proteas Blu Resort, Samos

Proteas Blu Resort er et luksuriøst hotell ved den fine stranden i Pythagorion. Hotellet passer for dere som vil ha en rolig ferie med et snev av luksus. Stranden ligger rett nedenfor hotellets solterrasse med basseng og bar. Her kan du også bestille suite med privat basseng. Les mer om Proteas Blu Resort her.

2. TUI Sensimar Atlantica Kalliston Resort & Spa, Kreta

Et av Kretas beste voksenhotell ligger rett ved stranden i Agii Apostoli. Her kan du pleie kjærligheten i en eksklusiv atmosfære med gourmetrestauranter og service i verdensklasse. Vil du ha det ekstra luksuriøst – bestill rom med direkte utgang til basseng og havutsikt. Les mer om TUI Sensimar Atlantica Kalliston Resort & Spa her.

3. TUI Sensimar Palazzo del Mare, Kos

Dette førsteklasses hotellet passer for deg som vil bo rett ved havet og som setter pris på avkobling, luksus og trening. På TUI Sensimar Palazzo del Mare finner du et moderne treningsrom, tennisbaner og mulighet for yoga og andre treningsformer. Hvorfor ikke toppe det hele med å bestille en suite med privat basseng?

4. TUI Sensimar Caravel Resort & Spa, Zakynthos

Et elegant all inclusive-hotell i gåavstand til Tsilivi. Her finner du to store basseng rett ved stranden, så du kan enkelt kombinere basseng og hav, eller bare slappe av i hotellets nydelige hage. Hotellet har også gode treningsfasiliteter. Les mer om TUI Sensimar Caravel Resort & Spa her.

5. Lindos Blu Hotel & Suites, Rhodos

De Luxe-hotellet Lindos Blu Hotel & Suites ligger nydelig til langs åssiden med utsikt over Vlicha-bukten i Lindos. Unn deg en avkoblende spabehandling og spis middag med vakker havutsikt. Dette hotellet scorer høyt blant TUIs kunder, og den gode servicen er mye av grunnen til det.

TUI Sensimar
Samos - TUI Norge

Nyhet: TUI lanserer tre nye eksotiske destinasjoner i vinter13.9.2019 07:00:00 CESTPressemelding

Tall fra reiseselskapet TUI viser at etterspørselen etter reiser til sol og strand i vinter er opp 15 % sammenlignet med samme periode i fjor, en stor andel av denne veksten er til såkalte eksotiske destinasjoner. I takt med den økte etterspørselen lanserer TUI nå pakkereiser til tre nye vinterdestinasjoner; Da Nang i Vietnam, Doha i Qatar, samt det som sies å være Karibiens mest fargerike destinasjon, Curaçao.

TUI trapper opp kampen mot plastikk6.9.2019 08:00:00 CESTPressemelding

Økning av mengden plastavfall er en av våre mest alvorlige globale miljøtrusler. I 2050 kan det være mer plast enn fisk i havet dersom ingenting blir gjort. Kampen mot plast starter på land. I fjor ryddet TUI-ansatte og kunder plast fra 52 strender, tilsvarende avstanden mellom Akershus Festning og Tønsberg, som en del av TUIs miljøarbeid. Nå tar TUI neste skritt for å redusere engangsplast, blant annet et enda tettere samarbeid med hoteller og investering i nye prosjekter fra selskapets veldedige organisasjon.