Hotelltips for deg som reiser uten barn i sommer

God standard, autentiske opplevelser og avkobling er det TUIs reisende ønsker i sommer. Enten du reiser med partneren din, din beste venn eller med mamma så kan det av og til være deilig å bo på et hotell som er kun for voksne. TUI har samlet sommerens mest populære voksenhotell i Hellas.
TUI Sensimar

Hvis du vil se dette innholdet fra www.tui.no, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

1. Proteas Blu Resort, Samos

Proteas Blu Resort er et luksuriøst hotell ved den fine stranden i Pythagorion. Hotellet passer for dere som vil ha en rolig ferie med et snev av luksus. Stranden ligger rett nedenfor hotellets solterrasse med basseng og bar. Her kan du også bestille suite med privat basseng. Les mer om Proteas Blu Resort her.

2. TUI Sensimar Atlantica Kalliston Resort & Spa, Kreta

Et av Kretas beste voksenhotell ligger rett ved stranden i Agii Apostoli. Her kan du pleie kjærligheten i en eksklusiv atmosfære med gourmetrestauranter og service i verdensklasse. Vil du ha det ekstra luksuriøst – bestill rom med direkte utgang til basseng og havutsikt. Les mer om TUI Sensimar Atlantica Kalliston Resort & Spa her.

3. TUI Sensimar Palazzo del Mare, Kos

Dette førsteklasses hotellet passer for deg som vil bo rett ved havet og som setter pris på avkobling, luksus og trening. På TUI Sensimar Palazzo del Mare finner du et moderne treningsrom, tennisbaner og mulighet for yoga og andre treningsformer. Hvorfor ikke toppe det hele med å bestille en suite med privat basseng?

4. TUI Sensimar Caravel Resort & Spa, Zakynthos

Et elegant all inclusive-hotell i gåavstand til Tsilivi. Her finner du to store basseng rett ved stranden, så du kan enkelt kombinere basseng og hav, eller bare slappe av i hotellets nydelige hage. Hotellet har også gode treningsfasiliteter. Les mer om TUI Sensimar Caravel Resort & Spa her.

5. Lindos Blu Hotel & Suites, Rhodos

De Luxe-hotellet Lindos Blu Hotel & Suites ligger nydelig til langs åssiden med utsikt over Vlicha-bukten i Lindos. Unn deg en avkoblende spabehandling og spis middag med vakker havutsikt. Dette hotellet scorer høyt blant TUIs kunder, og den gode servicen er mye av grunnen til det.

TUI Sensimar
Samos - TUI Norge

TUI (Tourist Union International) er den ledende reiseoperatøren i verden. 25 % av de nordiske pakkereisekundene velger TUI. TUI Norge ble etablert i 1973. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Spania. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUIfly og Nazar. TUI Nordic er en del av TUI Group, verdens største turistkonsern som er virksomme på om lag 180 destinasjoner verden over. TUI har tatt en hovedrolle i arbeidet med å skape en mer bærekraftig reiselivsnæring.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.