Høstnyheter på IKEA

Høsten på IKEA er inspirert av nederlandske malere. Stilen er tradisjonell med varme fargetoner som rustrød og mørk grønn.

Blant høstens nyheter finner vi HAUGA. En ny serie bestående av kommode, skap, garderobe og tv-benk som passer like godt i stua som på soverommet. HAUGA er en fleksibel produktserie som du kan tilpasse etter dine behov.

KRISTINELUND er et nydelig speil med en ramme av rotting. Speilene er håndlaget og ingen er helt like.

VARDAGEN stekepanner er også en nyhet vi elsker. Stekepannene kommer i ulike størrelser. De er laget av karbon og stål, noe som gjør dem lettere enn den tradisjonelle jernpannen- men med samme kvaliteter.

Vi ønsker deg en god høst!

Pressevakt

Pressevakten er tilgjengelig for alle medier. For kundehenvendelser, ta kontakt med IKEA kundeservice på telefon 915 02 340.

994 84 950pressesenter@ikea.com

IKEA introduserer en plantebolle for kjøttelskere – et mer bærekraftig alternativ til den ikoniske IKEA-kjøttbollen9.10.2020 16:30:44 CESTPressemelding

Plantebollen som har betraktelig lavere klimaavtrykk enn kjøttbollen, har blitt laget med ett hovedformål – å gjenskape kjøttbollen uten kjøtt. Med ingredienser som erteprotein, havre, epler og poteter har vi arbeidet hardt for å gjenskape dette kjente, klassiske IKEA-produktet for å tilby et mer bærekraftig alternativ til de mange kjøttbolleelskerne, uten å gå på kompromiss med smaken eller teksturen.

IKEA + LEGO27.8.2020 09:00:00 CESTPressemelding

Lek, vis frem og lek litt til: IKEA® og LEGO Group introduserer BYGGLEK – en kreativ løsning som handler om både lek og oppbevaring. IKEA of Sweden AB og LEGO Group avdekker i dag det etterlengtede utfallet av samarbeidet. De to selskapene har slått seg sammen for å skape en leken oppbevaringsløsning som heter BYGGLEK. Den nye BYGGLEK tar sikte på å oppmuntre til lek og gjøre oppbevaring mer moro i hjemmet, og består av en rekke bokser med LEGO®-knotter og et spesielt sett av LEGO®-klosser. BYGGLEK-kolleksjonen blir solgt på IKEA-varehus og IKEA.no fra 6. oktober.