Høstens nyheter fra TINE®

Denne høsten står det mange fristende produkter på menyen fra TINE®. Endelig lanserer vi TINE® Frokostyoghurt i en praktisk og familievennlig kartong med skrukork, Biola® UTEN tilsatt sukker kommer med en spennende smakskombinasjon av sitron og ingefær og du kan glede deg til nye og friske yoghurtsmaker som eple & kanel og rips & vanilje. Du finner alle nyhetene i butikk fra 14.september.
Et spennende utvalg av høstens nyheter fra TINE®

TINE® Frokostyoghurt Vanilje

Endelig lanserer vi en yoghurt som passer perfekt til müsli, i en praktisk og familievennlig kartong med skrukork. TINE® Frokostyoghurt Vanilje er en stor nyhet med en mild og deilig smak av vanilje. En sikker vinner for hele familien. Den har en passe fin konsistens, som gjør den egnet til å spises med skje.

TINE® Frokostyoghurt Jordbær

Endelig lanserer vi en yoghurt som passer perfekt til müsli, i en praktisk og familievennlig kartong med skrukork. TINE® Frokostyoghurt Jordbær er en stor nyhet med en mild og god smak av jordbær. En sikker vinner for hele familien. Den har en passe fin konsistens konsistens, som gjør den egnet til å spises med skje.

TINE® Yoghurt Jordbær & Vanilje 8-pk

Nå får du dine smaksfavoritter, jordbær og vanilje, i en praktisk 8-pakning. To smaksfavoritter blant både store og små. En eksklusiv nyhet som blir tilgjengelig i REMA 1000.

TINE® Yoghurt Sesong høst 8-pk

Nå får du TINE® Yoghurt med fristende smaker av høst. Et spennende utvalg av smaker som hele familien liker: appelsin, eple & kanel, rips & vanilje og bjørnebær.

Biola® Sitron & Ingefær UTEN tilsatt sukker

Nå lanseres en splitter ny, spennende smakskombinasjon: Sitron & Ingefær uten tilsatt sukker, med et naturlig innhold av sukker fra melk og frukt. Inneholder søtstoffer. En frisk og god smak av sitron og ingefær som passer perfekt til frokosten, på müsliblandingen eller i smoothie.

Biola® inneholder en kombinasjon av nøye utvalgte melkesyrebakterier, A+B og LGG®, som gir Biola® sin unike konsistens og smak. Biola® er i tillegg beriket med vitamin D.

Norsk Chevre frå Haukeli Aske

En premium Chevre hvor smaken kommer fra fjellet og geitene som får beite rundt stølene på Haukeli. På det tradisjonsrike TINE Haukeli Ysteri blir den friske geitemelken syrnet og tilsatt løpe, før ostemassen presses til hjulform og tilsettes hvitmugg og finmalt aske. Deretter blir osten lagt til modning til konsistensen er kremet og fyldig, og smaken følger lukten: frisk og syrlig, med innslag av salt, umami, sopp og mild pepper. Nå er denne unike osten endelig tilgjengelig i dagligvare - for kunder som ønsker ekstra god ost!

Norsk Chevre frå Haukeli Naturell

Chevre Haukeli Naturell er Norges mest solgte chevre* og kommer nå endelig i storformat på 750 gram. Ferskosten er ystet av førsteklasses geitemelk på TINE Meieriet Haukeli. Chevre Haukeli Naturell er perfekt til matlaging og tilfører syrlighet og frisk smak til rettene. Den allsidige osten kan brukes i både salat, på pizza, i suppe, i dessert, til fisk/kjøtt, eller til ostebordet.

*Kilde: Nielsen, Norge Totalt, Chevre, Volum, MAT W16 2020

Snøfrisk® Pepper & Hvitløk

Snøfrisk® Pepper og Hvitløk er en ny sesongvariant som er super på brød alene eller sammen med ditt favorittpålegg. Med den gode smaken av pepper og hvitløk er den klar til bruk som hvit pizzasaus eller smeltet ned til en deilig kremet saus på lørdagens biff. En favoritt som kan brukes til både hverdag og fest!

TINE® Kremfløte Langtidsholdbar

Nå lanseres en langtidsholdbar TINE® Kremfløte som har den samme gode fløtesmaken som vår ferske variant. TINE® Kremfløte Langtidsholdbar kan brukes til det samme som TINE Kremfløte. Perfekt å ha i reserve i kjøleskapet. Et sesongprodukt som lanseres til jul.

Sunniva® Presset Eplejuice frå Hardanger

Det norskeste av det norske. Eplene fra Hardanger blir nå høstet inn og presset til de edle dråpene med Eplejuice fra Hardanger. Endelig er årets sesong, den 20.sesongen på rad, klar! Blandingen av middels fyldige Aroma-epler, syrlige Summerred-epler og den karakteristiske aromaen fra Gravenstein-epler gir den helt særegne smaken. Til juiceelskere som vil ha kortreiste råvarer med unik kvalitet.

Flere bilder finner du i TINEs mediebank.

Et spennende utvalg av høstens nyheter fra TINE®
Nå får du dine smaksfavoritter, jordbær og vanilje, i en praktisk 8-pakning. TINE® Yoghurt Jordbær & Vanilje 8 x 125 g. Eksklusiv nyhet i REMA 1000.
Endelig lanserer vi TINE® Frokostyoghurt med jordbær og vaniljesmak, i en praktisk og familievennlig kartong med skrukork.
Biola® Sitron & Ingefær UTEN tilsatt sukker. En frisk og god smak av sitron og ingefær som passer perfekt til frokosten, på müsliblandingen eller i smoothie.
TINE® Yoghurt Sesong høst 8-pk. Et spennende utvalg av smaker som hele familien liker: appelsin, eple & kanel, rips & vanilje og bjørnebær.
TINE® Kremfløte Langtidsholdbar 3 dl. Lanseres til jul.
Snøfrisk® Pepper & Hvitløk 125 g
Endelig tilgjengelig i dagligvare: Premium norsk Chevre frå Hakueli Aske, 160 g
Det norskeste av det norske: Sunniva® Presset Eplejuice frå Hardanger
Norsk Chevre frå Hakueli Naturell. Endelig i storformat på 750 g.