HMS Networks AB har genomfört återköp av egna aktier

HMS Networks AB (publ) har under perioden 26 oktober 2021 - 26 januari 2022 återköpt sammanlagt 81 000 egna aktier (ISIN SE0009997018) inom ramen för det återköpsprogram som initierats av styrelsen i syfte att säkerställa HMS åtagande att leverera prestationsaktier enligt HMS Aktiesparprogram. Det viktade genomsnittspriset för under perioden återköpta aktier uppgår till 464,22 kr per aktie.

HMS Networks innehav av egna aktier uppgår efter återköpet till 238 571. Det totala antalet utestående aktier i bolaget är 46 818 868. Återköpet har genomförts på Nasdaq Stockholm.

För mer information, vänligen kontakta:
Staffan Dahlström, VD HMS, +46 (0)35 17 29 01
Joakim Nideborn, Finanschef HMS, +46 (0)35 710 6983

HMS Networks AB (publ) är en marknadsledande leverantör av lösningar inom industriell informations- och kommunikationsteknologi (Industrial ICT). HMS utvecklar och tillverkar produkter under varumärkena Anybus®, Ixxat®, Ewon® och Intesis®. Utveckling sker på huvudkontoret i Halmstad, samt i Ravensburg, Nivelles, Igualada, Wetzlar, Buchen, Delft och Bilbao. Lokal försäljning och support sköts från säljkontor i Tyskland, USA, Japan, Kina, Singapore, Italien, Frankrike, Spanien, Nederländerna, Indien, Storbritannien, Sverige, Sydkorea och Förenade Arabemiraten (UAE), samt genom ett världsomspännande nätverk av distributörer och partners. HMS sysselsätter cirka 700 personer och omsatte 1 972 MSEK under 2021. HMS är noterat på NASDAQ OMX i Stockholm, i kategorin Large Cap, Information Technology.

The Startup Race Launches Hackathon to Kick-Off its 2022 £10,000 UK Startup Race27.5.2022 05:00:00 CEST | Press release

Audacious Accelerator Program Begins with Six-Month ‘Gamified’ Startup Competition Rewarding Sales Numbers over Pitching Skills EDINBURGH, UK, May 26, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- The Startup Race Accelerator announced today its 48-hour Online Hackathon opens at 5pm on Friday, May 27 2022, as preparation for its £10,000 Startup Race, which begins June 14, 2022. More than 350 fast-growth entrepreneurs have so far registered for the Pre-Hackathon programme on Leanstack, and this enables them to learn startup secrets from Ash Maurya and check out the other participants in order to find potential CoFounders. The online hackathon will enable them to build their team (if necessary) and create a Minimum Revenue Product (MVP) to win the following cash prizes: 1st - £2,333, 2nd - £12,667 & 3rd - £1,000. These funds can then be used to prime their growth hacking efforts in order to go on and win the £10,000 cash prize. “This Hackathon is the beginning of something exciting for both The Startup Race

Nextensa NV/SA : Shares repurchase26.5.2022 17:40:00 CEST | Press release

PRESS RELEASE REGULATED INFORMATION Brussels, 26 May 2022 – 5.40 PM CEST Nextensa NV/SA : Shares repurchase In accordance with article 8:4 of the Royal Decree of 29 April 2019 in execution of the Belgian Code of Companies and Associations, Nextensa announces that in the period between May 19, 2022 and May 25, 2022 included it has repurchased 1,889 treasury shares on Euronext Brussels as part of its announced share buy-back program1. The shares were repurchased at an average price (rounded) of € 68.00 per share. This share repurchase transaction was carried out to cover the purchase plans for the benefit of the executive management of Nextensa, and this within the limits set down in the (renewed) share repurchase authorization as granted by the extraordinary general meeting of shareholders on 19 July 2021. Detailed operations per day DateNumber of sharesAverage price (€)Minimum price (€)Maximum price (€)Total price (€)19/05/202245067.8667.7067.9030,535.0020/05/202245068.4868.4068.9030,8