Hkeem med en kjærlighetserklæring!

Etter å ha lansert årets viktigste låt, "Ghettoparasitt" og stukket velfortjent av med prisen for "Årets låt" med "Fy faen" under Spellemann, så er Hkeem i dag tilbake med en kjærlighetserklæring med den sommerlige singelen "Amor".

"Amor" handler om en person du har følelser for, og du vet innerst inne at h*n også har følelser for deg, men den personen er veldig usikker på seg selv og blir påvirket av alle andre rundt seg. Gjennom låta prøver jeg å vise mine følelser for hun og overbevise om at jeg er den rette for hun. Hvor lenge skal hun fortrenge sine føelser tilbake? Jeg trenger "Amor", the love God, til å skyte en pil på hun, slik at følelsene til personen kan gå crazy!"

- Hkeem

HØR "AMOR" HER

Hkeem har en hektisk sommer foran seg, hvor han skal opptre på bl.a Slottsfjell, Vinjerock og Ekstremsportveko i Voss. Hvis du er i nærheten, så er det verdt å ta turen for å sjekke han ut live. God stemningsgaranti!

2017 har var et magisk for unggutten fra Stovner, i Oslo. Etter kun å ha vært artist i ett år, satte Hkeem virkelig navnet sitt på kartet med over 49,6 millioner streams på Spotify. Året startet med det som ble en av fjorårets aller største låter, "Fy faen". Hkeem fulgte opp med R&B-balladen "Urettferdig", hvor han hadde med seg Unge Ferrari. Deretter avsluttet han 2017 med festivalfavoritten, "En som meg", som danske Kaliffa også laget en remiks av.

Hkeem startet 2018 med det som kanskje er årets viktigste låt hittil, "Ghettoparasitt", hvor han tar et oppgjør mot alle fordommene han og veldig mange andre minoriteter møter i hverdagen. Han og kompisen Temur stakk også velfortjent av med prisen for "Årets låt" under Spellemann. Nå er han klar med den sommerlige og romantiske singelen "Amor"

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Carly Rae Jepsen, Roc Boyz, Elton John, Olivia Lobato/Ramón, The Killers og Benny Blanco!5.8.2022 10:54:03 CEST | Pressemelding

Carly Rae Jepsen har sluppet sin nye singel “Beach House” fra det kommende albumet The Loneliest Time som slippes 21. oktober. I låten tar hun for seg uforutsigbarheten ved nåtidens online dating med uhell og skuffelser det kan bringe, på en ærlig og morsom måte. “Beach House” sementerer til syvende og sist Jepsens arv som en av pophistoriens skarpeste fortellere om de endeløse nyansene av kjærlighet og forhold. Den amerikanske artisten og produsenten Benny Blanco har fått med seg BTS og Snoop Dogg på sin nye låt “Bad Decisions” som ble sluppet i dag. Låten følger med en musikkvideo du kan se her The Killers er ute med låta “boy” i dag, som er produsert av Stuart Price som også produserte albumet Day & Age som toppet den norske albumlista i 2008. Bandet legger ut på turne i Nord-Amerika senere denne måneden, og skal også turnere i Australia og New Zealand i år. Produsentlegenden T Bone Burnett er nå aktuell med albumet The Invisible Light: Spells - en del av trilogien The Invisible Lig

Snow Boyz slipper ny musikk for sommeren – Kom da21.7.2022 14:49:48 CEST | Pressemelding

Snow Boyz har den siste tiden vært i studio og kokt opp låter for å servere fansen i sommer. Fredag 22. Juli slipper brødrene “Kom da”. “Kom da, navnet sier for seg selv. Drip og kommas er alltid velkomne hos oss. Derfor vi sier "Kom da" til drip og kommas. Drip står for stil og kommas står for flus til de som lurer.” sier Snow Boyz. "Vi var i studio med gutta mens vi hørte gjennom noe beats. Wavy var keen på å høre noe Bennochio beats og ba Bennochio sette på sine beats, men han var opptatt med noe annet og hørte ikke på det Wavy ba om. Plutselig ropte Wavy, "Ey Bennochio kom da, sett på noe beats mann" Med en gang han viste oss den første beaten begynte Wavy å synge "Kom da, Kom da". Ja mann, det var sånn låta ble til as.." Fredag 22. Juli slipper duoen endelig ny musikk. De er klare for å gi ut “Kom da”. Tidligere i år gjestet de Tina & Bettina på singelen “Brannbil”. Brødrene Rafael og Paulo Domingos alias Wavy Marley og $k!p utgjør duoen Snow Boyz. Etter duoen ble dannet i 2009, h