Hexagon Composites ASA: Annual report 2021

25 March 2022: The Board of Directors of Hexagon Composites ASA approved the company's annual report on 24 March 2022. Please find attached the annual report for 2021, including the sustainability report. The report is also available on www.hexagongroup.com.

Hexagon Composites has also published its annual financial statements in European Single Electronic Format (ESEF), available as attachment to this release.

For more information:

Ingrid Aarsnes, VP IR & ESG, Hexagon Composites Telephone: +47 950 38 364 | Ingrid.aarsnes@hexagongroup.com

Karen Romer, SVP Communications, Hexagon Composites Telephone: +47 950 74 950 | karen.romer@hexagongroup.com

About Hexagon Composites ASA
Hexagon delivers safe and innovative solutions for a cleaner energy future. Our solutions enable storage, transportation, and conversion to clean energy in a wide range of mobility, industrial and consumer applications. Learn more at www.hexagongroup.com and follow @HexagonASA on Twitter and LinkedIn.

Attachments

To view this piece of content from www.globenewswire.com, please give your consent at the top of this page.
To view this piece of content from ml-eu.globenewswire.com, please give your consent at the top of this page.

About GlobeNewswire by notified

Subscribe to releases from GlobeNewswire by notified

Subscribe to all the latest releases from GlobeNewswire by notified by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from GlobeNewswire by notified

FDA beviljar särläkemedelsstatus för tasquinimod vid behandling av myelofibros18.5.2022 15:00:00 CEST | Pressemelding

Lund 18 maj 2022 - Active Biotech AB (Nasdaq Stockholm: ACTI) meddelade idag att amerikanska Food and Drug Administration (FDA) har beviljat särläkemedelsstatus för tasquinimod vid behandling av myelofibros. "Särläkemedelsstatus som FDA tilldelat för tasquinimod i myelofibros utgör ett viktigt steg framåt för Active Biotech", säger Helén Tuvesson, VD Active Biotech. "Det öppnar en viktig regulatorisk väg och ger oss potential att snabbt avancera utvecklingen av tasquinimod i denna patientpopulation.” FDAs Orphan Drug Designation program ger särläkemedelsstatus för läkemedelskandidater avsedda för säker och effektiv behandling, diagnos eller förebyggande av ovanliga sjukdomar som drabbar färre än 200.000 människor i USA. Denna särläkemedelsstatus ger 7 års marknadsexklusivitet vid marknadsgodkännande samt vissa andra fördelar. I februari 2022 ingick Active Biotech ett exklusivt licensavtal med Oncode Institute i Nederländerna, som verkar på uppdrag av Erasmus University Medical Center (

FDA grants Orphan Drug Designation for tasquinimod in myelofibrosis18.5.2022 15:00:00 CEST | Press release