Her er Thomas Nummes nye TV 2-prosjekt

Sammen med kona Annette Walther Numme inviterer Thomas Numme kjente par til «Casa Numme» på TV 2.

Våren 2018 hadde «Senkveld med Thomas og Harald» sin siste sending. Nå er det klart hva som blir Thomas Nummes neste TV 2-prosjekt: I underholdningsprogrammet «Casa Numme» inviterer Annette Walther Numme og Thomas Numme kjente par på besøk til familiens hus i Spania. Programmet produseres av produksjonsselskapet PLAN-B.

- Dette gleder vi oss til! Vi elsker å ha besøk, og nå skal vi få invitere par vi gjerne vil bli bedre kjent med til casaen i Spania – og hele Norge kan få bli med på turen gjennom skjermen!, sier Annette Walther Numme.

Jeg er jo vant til å jobbe i par. og liker det! Og selv om jeg er veldig glad i Harald – er nok Annette hakket over, ler Thomas Numme – som gleder seg til å jobbe med kona:
Vi er journalister begge to, er samstemte og kjenner hverandre godt.

Gjennom gode samtaler og underholdende aktiviteter kommer vi tett på både ekteparet Numme, men også paret de har invitert på besøk.

I «Casa Numme» skal vi ha det morsomt med gjestene, og det skal være et fristed for oss og det andre paretforteller ekteparet Numme.

Thomas og Annette ble kjærester for 25 år siden, er gift og har tre barn sammen.

Klart det finnes humper i veien i et så langt samliv. Men alle de fine øyeblikkene veier opp!, sier Thomas.
- Veldig mye humor og kjærlighet har hjulpet oss å takle utfordringer vi har møtt. Og nå gleder vi oss til å snakke med andre par om deres historie – og ikke minst ha det gøy sammen alle fire, sier Annette.

Annette Walther Numme er journalist og programleder. Mange kjenner henne sikkert fra Morgenklubben på Radio Norge, men hun har også 20-års erfaring fra radio og bak kamera i ulike TV-produksjoner.

- Dette blir litt av en overgang! Jeg er vant til på gjemme meg bort bak en radiomikrofon. Så det er litt skummelt å skulle være så synlig, innrømmer Annette.
Heldigvis har jeg en trygg makker i Thomas, som kan hente meg inn når jeg er på ville veier, ler hun.
Jeg er veldig stolt av Annette, sier Thomas. Hun er nysgjerrig, morsom, en ypperlig vertinne og dyktig programleder.

Programmet kommer på TV 2 i 2020.

TV 2 er Norges største kommersielle tv-kanal, og er en del av mediehuset TV 2 som står bak en rekke etablerte merkevarer som TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Sport 1 og 2, TV 2 Humor, TV 2 Sumo, TV2.no og TV 2 Skole.