Her er deltakerne i «I fyr og flamme»

Nå er det klart hvilke kjendiser som skal utfordres i TV 2s nye humorprogram «I fyr og flamme». De tre lagene er Iselin Guttormsen (35) og Alexandra Joner (32), Thomas Gullestad (42) og Ailo Gaup (43) og Victor Sotberg (30) og Robin Hofset (30).
Programleder Simon Nitsche, og kjendisduoene i "I fyr og flamme". Foto: TV 2/Espen Solli.

I «I fyr og flamme» får vi se de tre kjendisduoene presentere at de har gjennomført de villeste, rareste og mest vågale utfordringene og dokumentert alt på video. Men har de klart å gjennomføre det de påstår at de har gjort?

I hvert program presenterer lagene nye utfordringer og to nye gjestedommere er på plass. Programleder Simon Nitsche og gjestedommerne skal sammen finne ut hvem som snakker sant, og hvem som bare bløffer.

– Vi har fått med en veldig fin gjeng! Thomas og Ailo virker mest vågale ved første øyekast, men jeg tror youtuberne kan overraske stort. Med venninnene Alexandra og Iselin blir det nok mye varme og latter, men også armer og bein, spår Simon Nitsche.

Her er lagene:

Iselin og Alexandra

Influenser og sexolog Iselin Guttormsen og influenser og artist Alexandra Joner.

– Jeg trodde jeg skulle dø av redsel, og jeg kommer aldri til å gjøre det igjen, forteller Iselin Guttormsen om opplevelsen under utfordringene.

Makkeren Alexandra har også fått tøyd sine grenser.
– Jeg har gjort ting jeg i mine villeste fantasier aldri ville gjort! Det har vært en opplevelse som man aldri kommer til å glemme, sier Alexandra Joner.

Thomas «Fingern» og Ailo

Musiker og skuespiller Thomas «Fingern» Gullestad og hans gode nabo tidligere profesjonell FMX-utøver og nå skuespiller Ailo Mikkelsen Gaup.

– Jeg føler at jeg har lagt selvrespekten på hylla for godt. Etter dette er det bare å få seg fast jobb i et bortgjemt kontor, for jeg tipper at jeg er ferdig i underholdningsbransjen når dette kommer på lufta, sier Thomas «Fingern» om erfaringene fra innspillingen.

Makker Ailo har mistet hemningene.
– Etter en rekke ubehagelige settinger så blir det etter hvert hverdagslig. Om jeg plutselig skulle stått naken på Karl Johans gate nå, hadde jeg brukt den ene hånda til å sjekke klokka og den andre til å dekke over mitt eget gjesp, legger Ailo til.

Victor og Robin

Programleder og youtuber Victor Sotberg, og hans kompis youtuber Robin «Rob – The Sir» Hofset.

– Rob og jeg er jo bestevenner og har jo gjort mye sprell sammen før, men nå har vi virkelig fått satt vennskapet vårt på prøve og opplevd ting sammen som vi aldri har gjort før, forteller Victor Sotberg.
– Vi har fått kjørt oss både fysisk og psykisk. Vi har vært slitne, glade, ivrige, sinte, triste og alt imellom. Jeg gleder meg til å vise alt vi har gjort!

Victors makker Robin forteller om tøffe utfordringer.
– Til tross for at Victor og jeg er forskjellige både til kropps og i sinn, har vi bygd hverandre opp og pushet hverandre. Vi har ledd så tårene triller, skreket i smerte så tårene triller, og vi har hatt det både koselig og skummelt, legger Robin Hofset til.

Premieredatoen for «I fyr og flamme» er foreløpig ikke fastsatt.

Nina EnghPR- og medierådgiver

Skal vi danse, Bloggerne, Funkyfam, Fighterhjerte, Den beste Funkytwin, I fyr og flamme, Martine vil ha jobb og Hodejegerne.

Tel:+47 916 05 816nina.engh@tv2.no

Programleder Simon Nitsche i "I fyr og flamme". Foto: TV 2/Espen Solli.
Programleder Simon Nitsche i "I fyr og flamme". Foto: TV 2/Espen Solli.
Iselin Guttormsen og Alexandra Joner - "I fyr og flamme". Foto: TV 2/Espen Solli.
Thomas «Fingern» Gullestad og Ailo Mikkelsen Gaup - "I fyr og flamme". Foto: TV 2/Espen Solli.
Robin «Rob – The Sir» Hofset  og Victor Sotberg. Foto: TV 2/Espen Solli.
Robin «Rob – The Sir» Hofset og Victor Sotberg. Foto: TV 2/Espen Solli.
Robin «Rob – The Sir» Hofset  og Victor Sotberg. Foto: TV 2/Espen Solli.
Robin «Rob – The Sir» Hofset og Victor Sotberg. Foto: TV 2/Espen Solli.