Bassøe Offshore AS

Henter erfaren offshoremegler

Det internasjonale meglerselskapet Bassøe Offshore styrker organisasjonen ytterligere, og ansetter den erfarne offshoremegleren Tore Kulsvehagen. Kulsvehagen har over 30-års erfaring fra offshorebransjen, og kommer fra Lorentzen & Stemoco.

– Tore har lang og solid erfaring fra offshorebransjen, og er videre kjent som en dyktig rådgiver og megler. Jeg og resten av Bassøe-teamet ser frem til å arbeide tett med Tore i tiden som kommer, sier Guttorm Bentsen, managing partner i Bassøe Offshore.

Tore Kulsvehagen har de siste 30 årene jobbet i flere ledende offshoreselskaper, deriblant tidligere Umoe Oil & Gas og Aker Solutions, hvor han var i 16 år. De siste 13 årene har Kulsvehagen besatt stillingen som senior offshoremegler i Lorentzen & Stemoco. I Bassøe Offshore vil Kulsvehagen blant annet jobbe inn mot offshoresegmentene flytende produksjon og drilling.

- Jeg gleder meg til å ta fatt på arbeidsoppgavene sammen med nye og dyktige kolleger. Bassøe Offshore har allerede etablert seg som et meglerselskap med faglig integritet og som arbeider tett sammen med sine kunder. Det er en modell som også passer min stil, og jeg ser frem til å begynne sammen med Guttorm og de andre, sier Tore Kulsvehagen.

Rigget for vekst
Bassøe Offshore har siden nyåret ansatt flere tungvektere fra offshorebransjen, og selskapet etablerte nylig kontor i Dubai i De arabiske emirater. Målet for den nye satsningen er å styrke og videreutvikle Bassøe Offshores posisjon som et unikt internasjonalt meglerselskap innen offshore. Selskapet teller i dag 10 ansatte, og har kontorer i Oslo, London, Houston, Rio de Janeiro og Dubai.

- Vi har fortsatt et positivt syn på det internasjonale offshoremarkedet og følger den planen vi la da vi begynte på vår satsning for et halvt år siden. Så er det gledelig at personer som Tore ser det samme som oss. Det gir oss ekstra inspirasjon. Når markedet gir oss så mange muligheter som vi ser nå, ser vi frem til å skrive dette neste kapitlet i Bassøe Offshore sin lange historie, avslutter Bentsen.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Guttorm Bentsen, managing partner i Bassøe Offshore
E-post: guttorm@bassoe.no

Om Bassøe Gruppen
Bassøe Offshore er en del av Bassøe Gruppen, som er et internasjonalt, privateid rådgivnings- og investeringsselskap, med sterk kompetanse og lang erfaring innenfor offshoreindustrien. Gruppen består i dag av meglerselskapet Bassøe Offshore AS, prosjekt- og investeringsselskapet BassInvest AS, og design- og ingeniørselskapet Bassøe Technology AB Gothenburg. Bassøe Gruppen er representert med kontorer i Oslo, Gøteborg, London, Houston, Rio de Janeiro og Dubai.

Tore Kulsvehagen

Om Bassøe Offshore AS

Bassøe Offshore AS
Lille Grensen 7

Følg saker fra Bassøe Offshore AS

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Bassøe Offshore AS på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Bassøe Offshore AS