Hearts On The Run varmer opp til første albumslipp!

12. august markerte begynnelsen for dette megaprosjektet, hvor den anonyme produsenten Hearts On The Run gir ut én ny låt hver uke i et helt år. Dette skal resultere i totalt 52 sanger og 4 album! Den mystiske figuren har et eneste mål om å skape musikk og innhold som samler folk verden rundt.

Den gåtefulle produsenter varmer nå opp til første albumslipp med utgivelsen av “We’re The Ones With The Broken Hearts”. Det første av fire album slippes 28. oktober og inneholder alle tidligere utgitte spor.

Hearts On The Run eksperimenterer med forskjellige typer dansemusikk, og kombinerer både elektroniske og organiske elementer, noe som gir fansen et bredt spekter av musikk for enhver stemning og anledning. Artisten bak prosjektet har med sin ekte identitet allerede blitt streamet over 500 millioner ganger, og markerer med dette starten på et nytt, ambisiøst og uhemmet prosjekt med full kreativ frihet.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Alessandra til Eurovision 2023!4.2.2023 22:11:54 CET | Pressemelding

Gratulerer til Alessandra Mele som stakk av med seieren i årets Melodi Grand Prix-finale! Alessandra avsluttet med en bemerkelsesverdig seier i kveld, og skal nå representere Norge i den internasjonale Eurovision-finalen i Liverpool i mai med låten “Queen of Kings”. Den globale TikTok-sensasjonen har hatt en enorm suksess med vinnerlåten "Queen of Kings”, som siden slipp har hatt en eksplosiv vekst og strømmer i skyhøy fart oppover listene. Den har for øyeblikket blitt strømmet over svimlende 6 millioner ganger, som den mest strømmede finalistlåten i hele Europa! Det er takket være TikTok, hvor låten går viralt i både Europa og USA, med over 72 millioner visninger og 6200 videokreasjoner. I dag ligger låten på #5 på Spotifys topplister, som den høyest plasserte MGP-låten i Norge! Som om ikke det var nok tok Alessandra i dag førsteplassen på Spotifys globale viral-liste! Tidligere denne uken inntok låten viral-listen i en rekke internasjonale territorier, deriblant som #2 i Sverige og #

Subwoolfer tar av maskene for første gang4.2.2023 21:23:46 CET | Pressemelding

I dag er Subwoolfer ute med låten ”Worst Kept Secret”, som hadde premiere under kveldens MGP-finale i Trondheim. Etter å ha levd i Eurovision-sirkuset i fjor, føltes det riktig å avsløre identiteten bak maskene der det hele begynte. Gjennom fjoråret har pressen gått langt for å prøve og avsløre identiteten til de gule ulvene. Navn som Tix og Ylvis har vært nevnt, men det er nå bekreftet at det er Ben Adams og Gaute Ormåsen som er bak Subwoolfer-duoen. “It’s been the weirdest year of our lives - and keeping ‘the worst kept secret in Norway’ has been challenging! From Alan Walker to Tix to Ylvis to other randoms, the rumour mill has been a wild ride. But we rode it. One question remains…..who is Dj Astronaut!? See you on the other side for Subwoolfer 2.0!”, sier Ben om det siste året. Subwoolfer er galaksens største band, og består av brødrene Keith og Jim. Duoen har vært aktiv i ca. 4,5 milliarder år, og har vært bosatt på månen det siste århundret. Der har de brukt tiden på å slappe av