HEARTS ON THE RUN – Et år , 52 låter

“Hello" er første singel ut

“Hello” markerer starten på dette megaprosjektet hvor den anonyme produsenten HEARTS ON THE RUN skal gi ut én ny låt hver uke i et helt år. Dette skal resultere i totalt 52 sanger og 4 album!

Målet er å skape musikk og innhold som samler folk verden rundt.

Første låten ut i rekka er “Hello” som med sine feel-good vibber er et perfekt soundtrack til sensommeren.

Artisten bak prosjektet har med sin ekte identitet blitt streamet over 100 millioner ganger. HEARTS ON THE RUN markerer starten på et nytt, ambisiøst og uhemmet prosjekt med full kreativ frihet.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Jada, Sammy Hagar, Bree Runway, Kid Cudi og Shawn Mendes!30.9.2022 13:43:04 CEST | Pressemelding

Ramón med etterlengtet debutalbum: SÅ KLART DET GJØR VONDT SALTI finner endelig sin plass i verden på singelen “DFWM” Hearts On The Run varmer opp til første albumslipp! Danske Jada har tatt hjemlandet med storm de siste årene og med sine ærlige, autentiske og oppløftende låter har hun blitt en stor rollemodell og inspirasjon for mange. Nylig slapp hun sitt nye kritikerroste album Elements – og er nå klar med en ny versjon av “Saturn Return”, hvor hun har fått med seg superstjernen MØ. Popsensasjonen er for tiden ute på sin første europeiske turné og 11. november entrer hun scenen på Royal Arena for å gjøre sitt hittil første store headliner-show. Sammy Hagar er sammen med bandet The Circle ute med albumet Crazy Times. The Circle består av tidligere bandkompis i Van Halen bassist Michael Anthony, trommis Jason Bonham og Vic Johnson på gitar. Innspillingen av albumet fant sted i Nashvilles historiske RCA Studio A med produsent Dave Cobbat. Det nye albumet inneholder ti låter, ni origina

Hearts On The Run varmer opp til første albumslipp!29.9.2022 11:02:08 CEST | Pressemelding

12. august markerte begynnelsen for dette megaprosjektet, hvor den anonyme produsenten Hearts On The Run gir ut én ny låt hver uke i et helt år. Dette skal resultere i totalt 52 sanger og 4 album! Den mystiske figuren har et eneste mål om å skape musikk og innhold som samler folk verden rundt. Den gåtefulle produsenter varmer nå opp til første albumslipp med utgivelsen av “We’re The Ones With The Broken Hearts”. Det første av fire album slippes 28. oktober og inneholder alle tidligere utgitte spor. Hearts On The Run eksperimenterer med forskjellige typer dansemusikk, og kombinerer både elektroniske og organiske elementer, noe som gir fansen et bredt spekter av musikk for enhver stemning og anledning. Artisten bak prosjektet har med sin ekte identitet allerede blitt streamet over 500 millioner ganger, og markerer med dette starten på et nytt, ambisiøst og uhemmet prosjekt med full kreativ frihet.

Ramón med etterlengtet debutalbum: SÅ KLART DET GJØR VONDT29.9.2022 09:30:00 CEST | Pressemelding

Fredag 30. september slipper Ramón sitt etterlengtede debutalbum SÅ KLART DET GJØR VONDT. Sammen med albumet slippes en kortfilm med samme navn, som har premiere med to utsolgte visninger på Vega Scene 29. september. Kortfilmen slippes også på TikTok samme dag. Etter det som har vært et rekordår for Ramón, har folk ventet i spenning på albumet. De nære og ærlige tekstene er hjertet i Ramón sitt univers, skrevet og produsert med sin faste makker Andreas Bache-Wiig. Om prosessen sier han selv: “Da jeg gikk inn i denne prosessen var tanken at dette albumet skulle handle om forskjellige faser av kjærlighetssorg, men det har endt opp med å bli en skildring av alt som har skjedd i mitt liv de siste årene. Ting ble helt snudd på hodet etter “ok jeg lover”, og flere av låtene er en direkte konsekvens av at livet mitt tok en helomvending.” “Jeg føler jeg har jobbet med dette albumet i flere år allerede. Tidligere har jeg jobbet veldig prosjektbasert med EP’ene jeg har sluppet, mens nå har jeg h

SALTI finner endelig sin plass i verden på singelen “DFWM”29.9.2022 09:21:15 CEST | Pressemelding

SALTI kjemper sine indre demoner og får endelig en følelse av tilhørighet på singelen “DFWM”. Låten slippes 30. September, og er å finne på den kommende EP’en Demons. Med sin uanstrengte og ufiltrerte tilnærming til å fortelle sin historie, besitter SALTI et talent som strekker seg langt lengre enn sine 27 år. Den Tanzania-fødte, Oslo/bergensbaserte artisten bruker produksjon og melodi som drar inspirasjon fra hip hopens råskap, R&Bs sjelfullhet, poppens struktur og diasporamusikkens dynamikk i sin låtskriving. Tidligere i år slapp SALTI singlene “Love Poor” og “Talk About Me & U”, som markerte startskuddet for hans andre EP, Demons. Kort tid etter fulgte han opp med utgivelsen av “Switch Up”. Med EP’en inviterer SALTI lyttere til skildringer fra hans turbulente liv, og det personlige oppgjøret med hans indre demoner. Med Demons håper han å kunne gi andre som har, eller befinner seg i lignende situasjoner, tilhørighet og styrke. Nå er han klar med fjerde og nest siste singel, “DFWM”, f