Harry Styles slipper sitt nye album Harry’s House 20. mai

I dag har den Grammy-vinnende, globale superstjernen Harry Styles annonsert slippdato for sitt kommende album Harry’s House. Det svært etterlengtede albumet, som inneholder 13 spor, er ute 20. mai 2022. Se albumtrailer HER.

Kapteinen er tilbake, og slipper "Føle meg bedre"!5.5.2022 08:30:00 CEST | Pressemelding

Den 22 år gamle multiinstrumentalisten og liveartisten Kapteinen fra Stavanger slapp i 2020 P1-listede «Abstinenser» og den nære og personlige «Dagen pappa grein», før han fulgte opp EP´n «Døgn» i januar 2021. Nå er han klar med ny musikk, og først ut er «Føle meg bedre» - en låt som handler om de gangene der du bare blir slått i fjeset av en følelse av at nå går det bra og at livet smiler igjen. I kjent Kapteinen-stil er tekstuniverset fengslende og melodiene fengende.