Harry Styles slipper singelen og musikkvideoen «As It Was» i dag

Dobbelt slipp fra Norgesaktuelle Harry Styles!

Harry Styles - Harry's House

«As It Was» er første singel fra det kommende albumet Harry’s House, ute 20. mai via Columbia Records. Musikkvideoen, som ble spilt inn i London for en måned siden, er regissert av den ukrainske Grammy-nominerte regissøren Tanu Muino. Hør låten her og sjekk ut videoen her.

«Directing a Harry Styles video was a bucket list dream come true for me as he’s my favorite performer,» forteller Tanu. «Shooting him was bittersweet as it was one of the happiest days of my life, but on the second day of the shoot, my country Ukraine was invaded so you can imagine the insane emotions we had while shooting. Me and my team from Ukraine poured so much love into this video and you can see it on screen. It will be a music video I will never forget and now I can happily retire.» Full team-oversikt nederst.

Harry’s House blir det tredje studioalbumet fra Harry Styles og hans første slipp siden Fine Line fra 2019. Det nye albumet har i alt 13 spor som ble spilt inn på flere steder i UK, Los Angeles og Tokyo mellom 2020 og 2021. Låtene er skrevet av Harry sammen med Kid Harpoon, Tyler Johnson og Mitch Rowland. Alle de forskjellige, fysiske utgavene av albumet finner du på Harrys hjemmeside.

Harry kommer til å spille «As It Was» live for første gang, når han headliner Coachella-festivalen den 15. og 22. april. Deretter tar han sin turné Love on Tour tilbake på veien, hvor første konsert blir 11. juni i Glasgow. Fredag 1. juli spiller han for et utsolgt Telenor Arena i Oslo. Se alle turnédatoer her.

Credits “As It Was” musikkvideo:
Director: Tanu Muino
Creative Director: Molly Hawkins
Producer: Bryan Younce, Frank Borin, Ivanna Borin, Fred Bonham Carter, Alexa Haywood
Line Producer: Andrew Rawson
Production Company: UnderWonder Content
Service Production Company: Just Fred
Choreographer: Yoann Bourgeois
Director of Photography: Nikita Kuzmenko
Production Designer: Spencer Graves
Editor: Carlos Font Clos
Colorist: Joseph Bicknell @ Company3
VFX: Max Colt @ The Frender

«made with love by a creative team from Ukraine»

Harry Styles - Harry's House

Kapteinen er tilbake, og slipper "Føle meg bedre"!5.5.2022 08:30:00 CEST | Pressemelding

Den 22 år gamle multiinstrumentalisten og liveartisten Kapteinen fra Stavanger slapp i 2020 P1-listede «Abstinenser» og den nære og personlige «Dagen pappa grein», før han fulgte opp EP´n «Døgn» i januar 2021. Nå er han klar med ny musikk, og først ut er «Føle meg bedre» - en låt som handler om de gangene der du bare blir slått i fjeset av en følelse av at nå går det bra og at livet smiler igjen. I kjent Kapteinen-stil er tekstuniverset fengslende og melodiene fengende.