Harry Styles slipper sin nye singel «Adore You»!

I dag har Harry Styles har sluppet sin nye singel «Adore You». Låten er det seneste sporet ut fra det høyt forventede kommende albumet Fine Line, som sllippes fredag 13. desember. «Adore You» er akkompagnert av en Dave Meyers-regissert musikkvideo – SE HER.

Handlingen finner sted på den mytiske øyen Eroda. Landet som skapte mye snakk denne uken da www.visiteroda.com destinasjon-nettsted poppet opp på nettet. Det gjorde at både #Eroda og #SailToEroda trendet som #1 på Twitter verden over. The Telegraph UK har skrevet at «Styles runder av 2010-tallet med den beste album-kampanjen vi har sett så langt».

I april starter Harry sin verdensturné, 'Love On Tour', i Storbritannia og vil ta den med over hele Europa og Nord-Amerika, før den avsluttes i Sør-Amerika i oktober. Fullstendig liste over datoer finner du på Harrys offisielle nettside. Konserter i Asia, Australia og andre tilleggsdatoer vil bli annonsert i 2020. På releasedagen vil Harry gjøre sin første konsert på The Forum i Los Angeles, med en spesiell, utsolgt one-night-only-konsert.

Morgan Sulele slipper «Den dama er gal»10.1.2020 08:00:00 CETPressemelding

10. januar slipper Morgan Sulele sin helt nye singel, «Den dama er gal». Slippet kommer i kjølvannet av 2019-hitten «Helt ærlig» med OnklP som til sammen lå hele 18 uker inne på VG-lista, og har over 11 millioner streams. «Den dama er gal» er en verdig oppfølger til fjorårets suksess og har både rytmer, gode vibes og god stemning! Låta er produsert av Erik Smaaland og Kriss Tømmerbakke. På spørsmål om hvem som har gitt inspirasjon til låta, svarer Bærumsgutten diplomatisk. – Låten er vel egentlig ikke inspirert av én dame, men mer enn beskrivelse av hvordan man møter noen man vetatikke er bra for deg, men så klarer man ikke å unngå det. Fordi man blir trukket inn i galskapen. I løpet av vinteren 2020 er Morgan Sulele å se på TV 2 i den niende sesongen av Hver gang vi møtes. Her blir seerne tatt med på et særdeles hyggelig dypdykk i 28-åringens karriere. – Det var fantastisk morsomt, et minne for livet og utrolig lærerikt! Å sette fingeren på bare én ting er vanskelig, det er så mye jeg