Harde pakker fra Huawei: Kvalitet og design til hele familien!

Vi nærmer oss nok en gang den beste tiden av året: julen! For å hjelpe deg i gang med årets julegaver har vi satt sammen en guide som garanterer suksess under granbarene!
NYHET! Huawei Watch GT3 lanseres 13. desember

I år kan det globale teknologiselskapet Huawei lokke med et bredtutvalg av høyt ansette produkter av den beste kvalitet. Med sin stadig bredere katalog innen forbrukerteknologi og millioner av fornøyde kunder er det aldri for sent å hoppe på den siste trenden.Huawei har gavene til løpeturen, kontoret, bussen og hverdagen.

Usikker på hva du burde legge under treet i år? Ta en titt på vår ønskelisteunder.

Til den sporty og stilsikre mannen
Åretsjulegave er klokkeklarHUAWEI Watch 3-serien er en sikker vinner til den stilsikre mannen, kjæresten eller pappaen

Med over 100 smarte treningsfunksjonersøvnmåleren TruSleep™ og en rekke innovative funksjoner som måler helsenpasser denne klokken til enhver treningsentusiast. I tillegger Watch 3 Pro både trendy og stilren, og ser like bra ut i møterommet som den gjør på treningsstudio. Et lekkert stykke allsidig tilbehør er den perfekte gaven.

• Les mer om Watch 3 Proherog alle de nye og spennende målefunksjonene innen helse og trening.
  • Klokken selges med forskjellige reimer og over 30 forhåndsinnstilte urskiver, så du selv kan finne stilen som passer deg.
  • Veiledende pris: HUAWEI Watch 3 til NOK 3,990 og Watch 3 Pro til NOK 4,990.

13. desember lanserer også Huawei to nye, smarte sportsklokker: Huawei Watch GT3. Du kan lese mer om klokkene her. Veiledende pris: 2,990 NOK.

God lyd er alltid en god ide
Øreproppene over alle ørepropper erHuaweis flaggskipFreeBuds 4. En hard og liten pakke sompasser ypperlig til han eller hun som fortjener det lille ekstraog som virkelig setter pris på lyd og design av høy kvalitetFreeBuds 4 kan by på innovativ og imponerende støyreduksjonenkomfortabel passform og en imponerende batterilevetid. Kjenner du noen som trenger musikk på ørene på vei til jobb, på trening eller bare er på jakt etter ro i en hektisk hverdag er øreproppene FreeBuds 4 et ypperlig julegavevalg.

• Les mer om FreeBuds 4 her.
  • FreeBuds 4 er tilgjengelig i både Ceramic White og Silver Frost.
  • Veiledende pris: NOK 1,490.

En rimeligere utgave av ørepropper fra Huaweitil mor, en god venn eller typen – er FreeBuds 4iHer får du lang batterilevetid og god lyd til en komfortabel pris, samt en spilletid på opptil 10 timer.

• Les mer om FreeBuds 4i her.
  • Farger: Carbon Black, Ceramic White
  • Veiledende pris: NOK 999.

Gi bort en treningskompanjong
Huaweis enkle og lekre aktivitetsmåler Band 6 rommer mer enn man skulle tro til den imponerende prisen. Treningsarmbåndet støtter hele 96 treningsprogrammer, har to ukers batterilevetid og er vanntett. Den store skjermen tross den lille størrelsen og vekten på kun 18 gramgjør Band 6 tilet trendy og praktisk verktøyEn perfekt gave til en mor, søster, bror eller venn som ønsker å holde seg i aktivitet.

• Du kan lese mer om Band 6 her.
  • Klokken er tilgjengelig i Graphite Black, Amber Sunrise, Sakura Pink og Forest Green.
  • Veiledende pris: NOK 690.

Til gameren du er glad i
Gamere kommer i mange former og størrelser, men en ting har de til felles: de vil ha det beste utstyret!Om typen vil forbedre sin K/D ratio eller bare sede nyeste«questene» i enda høyere oppløsning er nye HuaweiMateView GT 34" en gave som vil glede stort. Med en 21:9 buet skjerm og en kraftig lydplanke gir denne skjermen en opplevelse ulik noe annet, og det vil nærmest kunne føles som du selv er med i spillet. Med sin nøyaktige fargerepresentasjon fungerer skjermen også godt til innholdsredigering og annet presisjonsarbeid.

• Du kan lese mer om MateView GT 34 og 27her.
  • Veiledende prisNOK 5,496.

MateView GT er også tilgjengelig i et 27" format, med litt mindre skjerm og lavere oppløsning, men med den samme utrolige innlevelsen. Veiledende pris:NOK3,999.

Kontorskjermen som en del av interiøret
Om det er av nødvendighet eller preferanse, hjemmekontoret er blitt en del av vår nye hverdagNår manskal ta for seg et vidt spekter av arbeidsoppgaver hjemmefrakanPC-skjermen være din beste venn, eller verste fiende.HUAWEIMateView28" gjør det å sitte på hjemmekontoret til en luksusMed sitt fargenøyaktige 28-tommers 4K+ IPS-panel og rene, minimalistiske design vil denne MateView-skjermen bli et stilig nytt praktelement for en oversiktlig tilværelse. Det eksklusive designet blender inn i et hvert interiør, og er en gave til den som trives med å jobbe hjemmefra og setter pris på et eksklusivt design.

• Du kan lese mer om Mateviewher.
  • MateViewstiller med imponerende 94% skjerm-til-kropp-forhold og 178-graders visningsvinkel.
  • Veiledende pris: NOK 6,995.

Om Huawei Consumer Business Group

Huawei er en global leverandør av løsninger innen informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT). Gjennom vårt engasjement og fokus på kundesentrisk innovasjon og våre solide partnerskap, har vi etablert ende-til-ende-fordeler innen telekommunikasjonsnettverk, bedriftsløsninger, mobile enheter og cloud computingHuaweis 188 000 ansatte er drevet av å skape maksimal verdi for teleoperatører, bedrifter og forbrukere gjennom å levere konkurransedyktige løsninger og tjenester. Våre innovative produkter, løsninger og tjenester brukes i flere enn 170 land, og betjener over en tredjedel av verdens befolkning. Huawei ble opprettet i 1987, og er et privat selskap heleid av de ansatte.

For mer informasjon, besøk: http://consumer.huawei.com/no