Har du Ålesunds styggeste kjøkken?

Henger kjøkkenskapene dine på halv tolv? Nekter skuffene å lystre? Da er du en god kandidat til å vinne et valgfritt Noremakjøkken fra POWER i Ålesund.
Varehussjef Jan Stage deler ut et kjøkken til en heldig POWER-kunde når nye POWER Ålesund åpner.

– Vi har bestemt oss for å dele ut et nytt kjøkken til noen som virkelig fortjener det, forteller varehussjef Jan Stage, som i disse dager legger siste hånd på verket i den nye gigantbutikken i Breivika. POWER Ålesund blir Møre og Romsdals største elektronikkbutikk, med en ny og større kjøkkenavdeling.

– Vi tror nok det er mange kjøkken som trenger en overhaling, og gleder oss til å se nominasjonene. Juryen kommer til å bestå av medarbeidere i kjøkkenavdelingen, og de har et godt trent øye når det gjelder estetikk og funksjonalitet – eller mangelen på det, sier Stage.

Lover knalltilbud på kjøkken
Den heldige vinneren stikker av med et kjøkkengavekort fra Norema på 40.000 kroner som kan benyttes i det nye varehuset. Summen tilsvarer det kundene i gjennomsnitt bestiller kjøkken for.

- Norema har flotte kvalitetsskjøkken til en rimelig sum, og vi har jo fordelen av at vi også selger hvitevarer til lave priser slik at man får alt på ett sted. Det er det mange kunder som setter pris på.

Varehussjefen mener det er god grunn til å vente med å bestille nytt kjøkken til åpningshelgen om du er i oppussingsmodus.

– Vi kommer til å kjøre ekstremt gode tilbud gjennom åpningshelgen, også på kjøkken. Så om du ikke skulle være så heldig å vinne førsteplassen for «Ålesunds styggeste kjøkken», så kan du fremdeles sikre deg et veldig godt tilbud.

Har du Ålesunds styggeste kjøkken?

Alt du trenger for å være med i trekningen, er å sende inn et bilde av kjøkkenet ditt med en tekst om hvorfor akkurat du bør vinne nytt kjøkken til veronica.flaten@power.no.

Fristen for å delta er 12. februar.