Halsey ute med nye singelen "You Should Be Sad"

Grammy-nominerte og multi-platinumartisten Halsey slipper i dag nye singelen "You Should Be Sad", med tilhørende video. Låten er fra det tredje studioalbumet "Manic", som kommer ut neste fredag 17. januar

Since 2015, Halsey has amassed over 25 billion streams worldwide and sold more than 11 million adjusted albums globally. She has played sold out dates on five continents (including New York City’s Madison Square Garden), been nominated for a GRAMMY® and appeared on a wide variety of magazine covers, including Rolling Stone, Cosmopolitan, NYLON, Forbes, Playboy and Billboard. Her 2015 debut album, BADLANDS, was certified Platinum by the RIAA within one year of its release. Halsey claimed the No. 1 spot on the Billboard 200 with 2017’s Platinum-certified hopeless fountain kingdom, which contained such hits as the 2x Platinum “Now or Never” and the 4x Platinum “Bad at Love.”

The success of the 6x Platinum “Without Me” has made Halsey the first and only female artist to have at least three songs chart on the Billboard Hot 100 for 50 weeks each. Rounding out the trio of songs are the 4x Platinum “Eastside,” her collaboration with Benny Blanco and Khalid, and The Chainsmokers’ 11x Platinum “Closer,” which she featured on. “Without Me,” which   took Favorite Song, Pop/Rock honors at the American Music Awards, spent two weeks at No. 1 on the Hot 100 in early 2019, marking her first solo single to reach the top spot. It now ranks as the longest-running Billboard Hot 100 top 10 hit by a female artist of this century. She is the first artist to rank at Nos. 1 and 2 simultaneously on Billboard's Hot 100 Pop Songs radio airplay chart. In March 2019, Halsey became the first artist in history to replace herself at No. 1 twice on the U.S. Pop Songs Airplay chart when “Without Me” returned to No. 1, bumping “Eastside” from the top spot. “Without Me” was the most-played song of 2019 at U.S. radio. She featured on BTS’ Platinum hit, “Boy With Luv,” and, more recently, alongside Future on “Die for Me,” a track from Post Malone’s new album.

Halsey continues to push creative boundaries, expanding her influence and impact beyond music. After making her film debut in the animated 2018 summer movie Teen Titans GO! as the voice of Wonder Woman, she was seen in A Star is Born, starring Bradley Cooper and Lady Gaga. She continues to use her voice to speak up for causes she passionately believes in, including disenfranchised youth, women’s rights, mental health and the LGBTQ community. GLAAD honored her in 2018 as “Outstanding Music Artist.” In 2019, she has won an AMA, the Hal David Starlight Award, presented by the Songwriters Hall of Fame, a VMA and two Teen Choice Awards.

Fans who pre-order Manic in digital format will instantly receive “You Should Be Sad” plus “Suga’s Interlude,” which features SUGA from global superstars BTS, “Finally // beautiful   stranger,”“Graveyard,” “Without   Me” and “clementine.” Exclusive   album/merchandise bundles are now available at Halsey’s online store.

Listen

Watch video

UNITED STAGE & COPENHAGEN MUSIC LANSERER UNITED STAGE GROUP, NORDENS LEDENDE BOOKINGBYRÅ6.8.2020 11:22:22 CESTPressemelding

De tre nordiske bookingbyråene United Stage Sverige, United Stage Norge og Copenhagen Music, annonserer i dag en strategisk sammenslåing; United Stage Group - en nordisk liveplattform for etablerte og up-and-coming artister. United Stage representerer i dag nærmere 250 norske og svenske artister. De står bak mer enn 3 000 arrangementer i året og har navn som Lars Winnerbäck, Darin, Melissa Horn, bob hund, Smith & Thell, CC Cowboys, Jaa9 & OnklP, Morgan Sulele med flere i stallen. I tillegg til sin virksomhet som agent, turnéprodusent og konsertarrangør, har United Stage management for mer enn 20 artister samt årlig gjennomføring av en rekke større bedriftsarrangementer. Fusjonen mellom United Stage og Copenhagen Music åpner endelig opp for et sømløst liveoppsett på tvers av de nordiske landene. President og grunnlegger av United Stage AB, Anders Larsson, forklarer: “Hos United Stage har vi en enkel filosofi som vi har støttet oss til siden begynnelsen. Vi tror på magien som oppstår i m

Kjærlighet for Sigrid Undset - S1sco teamer opp med Yomi31.7.2020 10:00:00 CESTPressemelding

Etter å ha skapt bølger og satt navnet sitt på kartet med “Versace Medusa” som nylig rundet en million avspillinger på Spotify, “San Siro”, “Paco Rabanne” og sist med NALO på “Capoeira”, returnerer den mystiske Stovnergutten i dag med “Sigrid Undset”. På laget har han fått med seg enda en Stovnergutt og kompis, Yomi. - "Yomi er min lillebror fra hooden! Det var ikke et spørsmål at vi måtte i studio sammen, men heller snakk om riktig tidspunkt. Under locked-down perioden tok vi en session med Pacify og klarte å lage «Sigrid Undset». Låta handler om kjærligheten for Sigrid. En ærlig og reflektert banger. "Mens de tenkte på designers og tråkket i Chanel, putta hodet mitt i alt for å paye mammas gjeld" - S1sco HØR "SIGRID UNDSET" HER - “Som man hører i sangen så møtte jeg S1sco når jeg var 10. Når jeg først hørte at han drev med musikk var det bare et spørsmål om tid før vi skulle lage noe. Det du hører på nå er lyden av Stovner. Stovnersound. SS” - Yomi Om S1sco: 21-åringen fra Stovner, s

CLMD slipper sommerlåten "Sailboat"!31.7.2020 08:00:00 CESTPressemelding

CLMD hadde et fantastisk 2019 da han slapp fjorårets store hit «DANCE» som nå har bikket imponerende 45 millioner streams i Spotify. Med en katalog bestående av hits som «Trouble», «DANCE» og «Be Happy» har han blitt omtalt som ‘‘Norway's Finest’’ av den legendariske DJ-en og radioverten Pete Tong fra BBC Radio 1. CLMD er et levende bevis på at ingenting trumfer hardt arbeid og stadig utvikling, og at han selv ti år etter debuten kan være relevant hver eneste fredag og lørdag, år etter år. Nå er han aktuell med låta «Sailboat» som slippes 31. juli. CLMD sier følgende om låta: «Sailboat» fanger følelsen du får når du vet at du har møtt den rette! Hvordan en person kan få deg til å føle deg fri og uthvilt som en seilbåt på havet på en perfekt sommerdag». Bak artistnavnet CLMD finner vi Martin Danielle, og han har i takt med suksessen blitt et kjent ansikt, både som produsent og TV-personlighet. Mentorrollen i «The Voice» satte ham på kartet for et nytt publikum, uten at det har tatt fra

Taylor Swift overrasket alle med nytt album24.7.2020 16:05:01 CESTPressemelding

Taylor Swift overrasket i dag fansen med albumet «folklore», som er hennes åttende studioalbum så langt. Albumet består av 16 spor, er skrevet og spilt inn under karantene, og er produsert av Aaron Dessner (The National) og Jack Antonoff (Bleachers, Fun). Swift skriver dette om sitt nye album på Twitter: “In isolation my imagination has run wild and this album is the result. I’ve told these stories to the best of my ability with all the love, wonder, and whimsy they deserve. Now it’s up to you to pass them down. folklore is out now.” Taylor Swift Taylor Swift slapp også en video til albumsporet «cardigan», som hun har regissert selv. Bon Iver er med som albumets eneste featureartist, på den nydelige låten exile.

Seeb slipper første del av albumet "Sad in Scandinavia"!24.7.2020 11:37:54 CESTPressemelding

Det unike lydbildet fra den nyskapende produksjonsduoen Seeb har ført til at musikken deres blir hørt og elsket av millioner av mennesker over hele verden. Duoen bestående av Simen Eriksrud og Espen Berg har jobbet med noen av de største navnene innen musikk, noe som har markert dem som noen av de mest etterspurte produsentene i verden. I 2016 slo Seeb igjennom med en remiks av Mike Posners "I Took A Pill In Ibiza", som ble den nest mest spilte sangen globalt det året og førte til en Grammy-nominasjon i kategorien «Song of the Year». Fra de startet opp for 5 år siden har Seeb sine låter blitt streamet milliarder av ganger. Med låter som “Drink About”, “Rich Love” og “Breathe” har de klart å oppnå en internasjonal suksess få artister kan matche. Nå tar de den innovative signaturblandingen av melankoli og eufori til neste nivå med det todelte albumet «Sad in Scandinavia». Første del av albumet er ute 24. juli. Seeb om første del av albumet: «Vi er veldig glade for å presentere «Sad in Sc