Halsey til Norge med sin Manic World Tour

Halsey inntar Oslo Spektrum med sin Manic World Tour 21. februar 2020.

Den prisvinnende sangeren og låtskriveren slipper albumet Manic 17. januar, og legger i den forbindelse ut på turné. Support i Oslo er Pale Waves.

Det nye albumet inneholder hennes siste singel "Graveyard" samt hitlåta "Without Me", som tilbrakte hele to uker på førsteplass av den amerikanske singellista Billboard Hot 100.

Siden 2015 har Halsey opparbeidet seg over 23 milliarder streams og solgt mer enn 9 millioner album. Hun har solgt ut konserter på fem kontinenter, blitt nominert til Grammy og prydet forsiden av en rekke magasiner som Cosmopolitan, Rolling Stone, NYLON, Forbes og Billboard.

Debutalbumet BADLANDS solgte til platina, og hun tronet på førsteplass av den amerikanske albumlista Billboard 200. Albumet inneholdt hits som "Now or Never" og "Bad at Love".

Halsey fortsetter å lage kreativ, banebrytende musikk, og blir bare mer innflytelsesrik på andre områder.

Etter filmdebuten med den animerte suksessen Teen Titans GO! (2018), hvor hun hadde stemmen til Wonder Woman, var hun å se i A Star is Born med Bradley Cooper og Lady Gaga.

Hun fortsetter å engasjere seg i saker hun brenner for, som blant annet rettighetene til ungdommer og kvinner, mental helse og LGBTQ-miljøet. GLAAD utnevnte henne til 2018s Outstanding Music Artist.

Billetter er i salg fredag 27. september kl. 10.00.

Konserten presenteres i samarbeid med NRJ.

Lido slipper sin mest personlige låt - How To Do Nothing22.10.2019 09:28:47 CESTPressemelding

Produsent, låtskriver, sanger og artist Lido, har de siste seks årene satt sitt eget kreative avtrykk på flere musikksjangere. Han har jobbet med tungvektere som Chance The Rapper, Jaden Smith og Halsey, og signerte i fjor med den legendariske Rick Rubin. I 2018 slapp han flere singler og to konseptuelle EPer. I dag er han klar med sin mest personlige låt noensinne, både lyrisk og musikalsk. Lido er tilbake med en emosjonell låt om skjønnheten av å gjøre absolutt ingenting. Dette er sannsynligvis Lidos mest personlige sang så langt, både i teksten og i musikaliteten til sangen, som flyter et sted mellom elektronisk musikk, R&B og en tradisjonell ballade - eller som Chad Hugo (N.E.R.D) uttrykte det etter å ha hørt, Galactic R&B. HØR "HOW TO DO NOTHING" HER Lido er for tiden på en USA turné, hvor han blant annet har spilt i New York, Chicago, San Francisco, og Los Angeles. Lido ligger som kjent ikke på latsiden, så det vil komme mye mer musikk i 2020.

Ny musikk fra Ylva, Beck, CLMD, Katy Perry med flere.18.10.2019 12:49:20 CESTPressemelding

Stjerneskuddet Ylva er tilbake med ny singel! https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/clmd-og-tungevaag-har-teamet-opp-pa-deres-nye-singel-dance?publisherId=6987388&releaseId=17872898 CLMD og Tungevaag har teamet opp på deres nye singel «DANCE»! Beck ute med nye singelen "Uneventful Days" Øystein Hegvik kan stolt krone seg med tittelen “vinner av Idol 2018” etter å ha blitt stemt frem som seernes favoritt. Hans forrige singel "Before I Go" har passert over 4 millioner streams siden den ble sluppet og Øystein er i dag klar for å slippe sin nye låt “Dancing When You're Gone”. “Dancing When You’re Gone” er en majestetisk ballade som forteller historien om å la de negative tingene være igjen i fortiden og se framover. Låten drar assosiasjoner til Lewis Capaldis hjerteskjærende tekster og melodiske landskap, og er det perfekte soundtracket til høsten. Katy Perry slapp låta “Harley’s In Hawaii” på onsdag, se den kule videoen her. Katy er om dagen i studio og skriver på nytt material. Vi k

Nyhetsbrev fra Universal Music11.10.2019 11:38:04 CESTPressemelding

God fredag! Her er ukens nyhetsbrev fra Universal. Ruben er ute med ny musikk og klar for Senkveld! Nick Strand og Mio med en helt ny versjon av hiten "Can't Get Over You" Tracklisten til filmen Charlie's Angels er nå ute. Albumet inneholder elleve låter hvor man finner artister som blant annet Ariana Grande, Nicki Minaj, Alma, Donna Summer, Stefflon Don og Danielle Bradbery og slippes 1. november. Filmen har premier på norske kinoer 29. november. Denne uken kom den fantastiske videoen til Halseys låt "Graveyard". Videoen er regissert av Anton Tammi og billettene til konserten i Oslo Spektrum er ute for salg nå. Britiske YUNGBLUD (Dominic Harrison) har teamet opp med Dan Reynolds fra Imagine Dragons på den nye låten "original me". Låten er skrevet av Harrison og Reynolds og blir å finne på YUNGBLUDS EP the underrated youth som slippes 18. oktober. "fortjent" er første låt ut fra Ka2s kløbbete alias Kløbb Ka2, et klubbkonsept skreddersydd for lange lørdagskvelder på dansegulvet – med be