GROW with SAP – et skybasert forretningssystem for mellomstore bedrifter

SAP lanserer GROW with SAP, et nytt tilbud som gir mellomstore bedrifter tilgang til innovative skybaserte forretningssystemer. GROW with SAP skal bidra til at mindre bedrifter får de samme muligheten som verdens industriledere, og sikre at de kan komme raskt i gang og motta jevnlige oppdateringer.

– SAPs forretningssystem har i lang tid gitt verdensledende selskaper et godt overblikk over sin virksomhet. Med GROW with SAP tar vi det til et nytt nivå. Nå får også mellomstore bedrifter tilgang til skreddersydde løsninger som hjelper dem med å vokse. GROW with SAP gir mellomstore bedrifter fleksibiliteten og innovasjonen som trengs, for å ikke bare lykkes i dag, men også i årene som kommer, sier Christian Klein, administrerende direktør i SAP.

SAP har i løpet av de siste 50 årene bistått kunder over hele verden og utviklet de beste industriprosessene. GROW with SAP inkluderer forhåndskonfigurerte funksjoner som mellomstore bedrifter kan ta i bruk umiddelbart. Med innebygd AI og automatiseringsfunksjoner kan de raskt se resultater.

GROW with SAP inkluderer også den offentlig tilgjengelige versjonen av SAP S/4HANA Cloud med avanserte tilleggstjenester, tilgang til globale eksperter og gratis opplæringsmateriell. Dette skal sikre at kunder kan komme i gang med løsningen på så lite som fire uker.

GROW with SAP består i tillegg av SAP Business Technology Platform. Plattformen lar kunder bruke SAP Build til å definere sine egne prosesser i skyen. Med SAP Build kan brukere lage forretningsapper, automatisere prosesser og designe nettsider uten å skrive koder. Det gjør at bedrifter selv kan bygge det de har behov for.

Undersøkelser fra International Data Corporation (IDC) viser at mange raskt voksende mellomstore bedrifter har behov for teknologi som kan videreutvikles i takt med at virksomheten står ovenfor de samme komplekse utfordringene som større bedrifter.

– Med GROW with SAP tilpasser SAP seg til de behovene som mellomstore bedrifter har når de ser etter en skybasert ERP-løsning. Dette tilbudet gir nye muligheter for å ta i bruk SAPs lange erfaring med skybaserte forretningssystemer, sier Mickey North Rizza, Group Vice-President for IDC's Enterprise Software.

SAP sitt globale partnernettverk vil også kobles opp mot GROW with SAP. Det gir kunder tilgang til et stort økosystem av kunnskapsrike og erfarne partnere.

Om SAP Norge AS

Universitetsgata 1

Universitetsgata 1
0164 Oslo

SAPs strategi er å bistå bedrifter med å drive en intelligent og bærekraftig virksomhet. Som markedsleder innen bedriftsprogramvarer hjelper vi bedrifter i alle størrelser og innen alle bransjer med å yte deres beste: SAP-kunder står for 87 % av den totale globale handelen. Vår teknologi innen maskinlæring, IoT og avanserte analyseteknologier bidrar til å gjøre våre kunder til intelligente virksomheter. SAP gir medarbeidere og organisasjoner inngående forretningsinnsikt og fremmer samarbeid som gjør at de ligger i forkant av konkurrentene. Vi forenkler teknologien for bedrifter, slik at de kan ta i bruk vår programvare slik de selv ønsker- uten avbrytelser. Med vår ende-til-ende portefjølje av applikasjoner og tjenester gjør vi det mulig for private og offentlige kunder på tvers av 25 bransjer globalt å operere lønnsomt, å tilpasse kontinuerlig og å gjøre en forskjell. Med et globalt nettverk av kunder, partnere, ansatte og ledende eksperter, bidrar SAP til en verden som er effektiv i drift og forbedrer menneskers liv.

For mer informasjon besøk www.sap.com/norway og www.sap.com.

Følg pressemeldinger fra SAP Norge AS

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra SAP Norge AS på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra SAP Norge AS

SAP lanserer SAP Datasphere og inngår samarbeid med ledende AI-selskaper9.3.2023 08:20:07 CET | Pressemelding

SAP lanserer SAP Datasphere som gir kunder enklere tilgang til forretningskritisk data. Dette gjør at selskaper kan ta raskere forretningsbeslutninger. SAP inngår også strategiske partnerskap med Collibra, Confluent, Databricks og DataRobot, som er ledende selskaper innen AI. Sammen med sine nye partnere vil SAP kunne bistå millioner av selskaper med å ta forretningskritiske beslutninger på bakgrunn av enorme datamengder.

SAP lanserer SAP Build for å frigjøre forretningsekspertise og forplikter seg til å sertifisere to millioner utviklere i samarbeid med Coursera innen 202516.11.2022 08:00:49 CET | Pressemelding

Under den pågående SAP TechEd-konferansen ble en ny og kraftfull tjeneste lansert, som skal legge til rette for fremtidsrettet forretningsutvikling. SAP Build er en utviklingsplattform med lavkodeløsninger som gir forretningsbrukere tilgang til SAP-teknologi, prosesser, data og konteksten som trengs for å ta smartere beslutninger og drive innovasjon. Tjenesten gir brukere uten inngående teknisk kunnskap, de nødvendige ressursene for å etablere bedriftsapplikasjoner, automatisere prosesser og designe nettsteder med dra-og-slipp-teknologi.

Kongsberg Automotive moderniserer medarbeideropplevelsen med SAP SuccessFactors19.9.2019 10:33:12 CEST | Pressemelding

SAP annonserte idag at Kongsberg Automotive har implementert SAP SuccessFactors løsninger for å modernisere deres personalprosesser på tvers av hele den globale organisasjonen med mer enn 11,000 ansatte. Med disse løsningene implementert i 19 land verden rundt, samsvarer organisasjonens personalprosesser med deres overordnede organisasjonsstrategi og forplikter til å gi en positiv opplevelse for alle ansatte.

SAP er med på å etablere Value Balancing Alliance for å hjelpe bedrifter med å måle bærekraft og sosial påvirkning26.8.2019 12:07:18 CEST | Pressemelding

SAP er medgrunder av Value Balancing Alliance (VBA), en ideell organisasjon som jobber for å endre oppfatningen av bedrifters sosiale påvirkning. Målet er å etablere en ny standard for å måle og rapportere forskjellige verdier som bedrifter bidrar med til samfunnet. Dette inkluderer sosiale, menneskelige og økonomiske verdier så vel som miljøverdier.