Gregory Porter med ny singel og album

En av vår tids beste stemmer, Gregory Porter, er tilbake med ny musikk.

I dag slapp han den nye singelen "Revival" som sparkes i gang med Gregorys signaturklapping.

Om låten sier Porter selv: "For me, it’s the message of walking into this life and having some fear and self-doubt, and the point where you grab onto something that you know is real, the silent and real things, the truth… Once you can grab onto the truth then this fearlessness comes".

I forbindelse med singelslipp avslørte han også det nye albumet All Rise som slippes 17. april.

På det nye albumet er Porter tilbake til sin originale låtskriving med reflekterte tekster fylt av hverdagsfilosofi og detaljer fra det virkelige liv i en musikalsk blanding av jazz, soul, blues, gospel og pop.

Hans mangeårige lojale bandkamerater, en håndplukket hornseksjon, et 10-medlemskor og London Symphony Orchestra Strings bidrar på albumet som er produsert av Troy Miller (Calvin Harris, Rag'n'Bone Man, Amy Winehouse).

Nyheter fra Justin Bieber, Billie Eilish, Astrid S, Mio x Nick Strand, Halsey og flere14.2.2020 12:29:22 CETPressemelding

God fredag! Nye datoer for "Astrid_S:World tour part one" Billie Eilish er i dag ute med tittel låten til den kommende James Bond-filmen Endelig nytt album fra Justin Bieber, Changes Joe Hisaishi slipper best-of album og 30(!) album fra katalogen digitalt Mio x Nick Strand samarbeider med ny låt, promise Sam Smith med Stargate-produsert låt 22 år gamle Isak Danielson slapp i dag “I Don’t Need Your Love”. Låten blir å finne på hans kommende album som også vil inneholde “Part of Me”. Isak legger ut på turne i Skandinavia med start 10. mars, men før det spiller han to konserter på by:Larm i Oslo i slutten av februar. Sabrina Carpenter er tilbake med ny låt og musikkvideo. “Honeymoon Fades” er første nye låt fra Sabrina siden albumet Singular Act II fra 2019. Hun er også å se i Netflix-serien Tall Girl. Migos er ute med låten "Give No Fxk", et samarbeid med Travis Scott og Young Thug. De har også sluppet merch til låten, som man kan få tak i her. Britiske HRVY er i dag ute med singelen “ht

Endelig nytt album fra Justin Bieber14.2.2020 10:00:41 CETPressemelding

Justin Bieber slapp i dag «Changes», som er den kanadiske superstjernens femte studioalbum. Han har fått med seg artister som Post Malone, Travis Scott, Quavo, Lil Dicky, Kehlani og Clever og albumet er produsert av blant andre Poo Bear, Boi 1da og Louis Bell. «Changes» inneholder låtene «Yummy» og «Intentions», som til sammen har blitt streamet over 500 millioner ganger, og som har gjort at han igjen har blitt den mest populære artisten på Spotify globalt. Han har også gitt fansen et unikt innblikk i arbeidet med albumet via dokuserien «Justin Bieber: Seasons» på Youtube. Det er nesten fem år siden Biebers slapp albumet «Purpose», som gikk rett til topps på den norske albumlista. Albumet, som inneholdt låter som «Sorry» og What Do You Mean», har blitt streamet over 150 millioner ganger bare i Norge. I løpet av karrieren har kanadieren blitt streamet over 50 milliarder ganger på verdensbasis.