Golfreiser – TUI samarbeider med Greenfee365

Aktive feriereiser er mer populært enn på lenge, og golf er en storfavoritt blant nordmenn. Nå har reiseselskapet TUI inngått et nytt samarbeid med Greenfee365 som gjør at reisende kan sikre seg tid på golfbanen både før de reiser og i ferien.

Zafiro Palace Andratx

En undersøkelse gjennomført av Kairos Future viser at interessen for aktive ferier har steget med 24% totalt i Norden siden pandemien. Golf er svært populært blant TUIs gjester, og selskapet har nå inngått et samarbeid med Greenfee365 for å gjøre det enda enklere for golfinteresserte å sikre seg tid på golfbanen i løpet av ferien.

Nå kan alle TUIs kunder bestille sine golfrunder både før og under reisen på tui.no. Sammen vil begge selskapene gjøre det enda enklere å finne den perfekte golfreisen, samt  øke fokus på golf og reiser.

-  Trenden er tydelig, vi skal være aktive i sommer. Dette samarbeidet passer perfekt for våre gjester, og det blir nå enda enklere å planlegge hele sin golfreise allerede før ferien, sier Tommy Serban Kommersiell Direktør i TUI.

TUI tilbyr golfreiser over hele verden, mest populært er golfreiser til Spania, Portugal, Kypros og Thailand.

TUIs ferietips for golfentusiaster:

Mallorca

Kypros

Gran Canaria

Lanzarote

Tenerife

Thailand

Om Greenfee365

Greenfee365.com er en online plattform for bestilling av starttider. Deres visjon er å gi golfere den beste og enkleste plattformen for å bestille starttider online – uansett når eller hvor du ønsker å spille. Greenfee365 ønsker å inspirere deg med fantastiske golfopplevelser.

Zafiro Palace Andratx

Nordmenn vil oppleve mer når de er på ferie - TUI relanserer sin opplevelsesportefølje2.6.2022 09:00:00 CEST | Pressemelding

Sommeren 2022 blir første gang mange nordmenn reiser utenlands igjen etter pandemien. Tall fra TUI viser at vi vil ha høyere kvalitet på hele reisen, ikke bare hotellet denne sommeren; vi vil ha flere og mer eksklusive aktiviteter, og bidra mer til lokalsamfunnet når vi endelig skal ut å reise. TUI relanserer derfor sitt egenproduserte utflukts- og aktivitetsprogram, TUI Collection, denne sommeren. 650 utflukter på mer enn 100 destinasjoner er nå tilgjengelig. En andel av inntektene doneres til TUI Care Foundation, og reinvesteres i mer bærekraftig utvikling i turistnæringen.

Norske reisende har kåret sine hotellfavoritter – Her er vinnerne av TUI Global Hotel Awards21.4.2022 08:00:00 CEST | Pressemelding

Tidligere i april gikk den årlige TUI Global Hotel Awards av stabelen, denne gangen virtuelt. Utmerkelsen er basert på kunders evaluering og tilbakemelding på TUIs mer enn 2.000 hoteller, samt hotellenes implementering av bærekraftstiltak. Det deles ut utmerkelser i 13 kategorier, fra beste hotell globalt, mest bærekraftig til beste Long Haul-hotell. Hoteller i Hellas, Spania og Maldivene skiller seg ut blant de reisende.

TUI utvider i Asia og Afrika: TUI Blue skal vokse til 300+ hoteller over hele verden29.3.2022 09:30:00 CEST | Pressemelding

TUI Group satser videre på utvidelsen av hotellmerkevaren TUI Blue, og lanserer i dag sin strategi for videre vekst i både Asia og Afrika. Selskapet har som mål å vokse fra 96 til 300+ hoteller. Fokus er på utvikling av nye regioner for ekspansjon i Sørøst-Asia, Kina, Afrika og Midtøsten. En viktig driver for den fremtidige vekststrategien er internasjonale partnerskap der TUI Blue-hoteller drives enten under management-kontrakter eller av franchisetakere.