Golfreiser – TUI samarbeider med Greenfee365

Aktive feriereiser er mer populært enn på lenge, og golf er en storfavoritt blant nordmenn. Nå har reiseselskapet TUI inngått et nytt samarbeid med Greenfee365 som gjør at reisende kan sikre seg tid på golfbanen både før de reiser og i ferien.
Zafiro Palace Andratx

En undersøkelse gjennomført av Kairos Future viser at interessen for aktive ferier har steget med 24% totalt i Norden siden pandemien. Golf er svært populært blant TUIs gjester, og selskapet har nå inngått et samarbeid med Greenfee365 for å gjøre det enda enklere for golfinteresserte å sikre seg tid på golfbanen i løpet av ferien.

Nå kan alle TUIs kunder bestille sine golfrunder både før og under reisen på tui.no. Sammen vil begge selskapene gjøre det enda enklere å finne den perfekte golfreisen, samt  øke fokus på golf og reiser.

-  Trenden er tydelig, vi skal være aktive i sommer. Dette samarbeidet passer perfekt for våre gjester, og det blir nå enda enklere å planlegge hele sin golfreise allerede før ferien, sier Tommy Serban Kommersiell Direktør i TUI.

TUI tilbyr golfreiser over hele verden, mest populært er golfreiser til Spania, Portugal, Kypros og Thailand.

TUIs ferietips for golfentusiaster:

Mallorca

Kypros

Gran Canaria

Lanzarote

Tenerife

Thailand

Om Greenfee365

Greenfee365.com er en online plattform for bestilling av starttider. Deres visjon er å gi golfere den beste og enkleste plattformen for å bestille starttider online – uansett når eller hvor du ønsker å spille. Greenfee365 ønsker å inspirere deg med fantastiske golfopplevelser.

Zafiro Palace Andratx