Glad juletrøst fra Matilda

Matilda skrev ‘Now I've Got You’ for å løfte sitt eget humør under lockdown nummer to i Oslo, og den kan løfte ditt fra og med fredag 27. november.

Now I've Got You - artwork

"Now I've Got You handler vel rett og slett om den ene personen som er et holdepunkt og gir positiv energi når alt annet bare er kaos".
Sanger, låtskriver og produsent Matilda gikk litt på samme smellen som de fleste av oss når beskjeden om en ny lockdown kom. Men hun håndterte det på et litt annet vis.
"Jeg var så lei, og lei meg, og laget denne mest for å booste humøret mitt litt, uten noen intensjon om at den skulle gis ut."
Men så ble demoen spilt opp, til stor entusiasme, og hun fikk ganske nøyaktig et døgn på seg på å få den ferdig slik at du også kan få en liten humørboost og påminnelse om at det finnes lyspunkter selv når alt virker overveldende og uoverkommelig.
"Kunne du ikke skrevet denne for en måned siden sa de, men det er jo nettopp nå jeg og mange andre trenger denne låta!"

"Now I've Got You" fra Matilda til deg med påminnelse om at det alltid er noen, eller noe, som gjør livet litt bedre. Selv når verden står på hodet.

Now I've Got You - artwork
Matilda privat julebilde