GK Rør på plass i Nord-Norge

Fra januar 2015 etablerer GK Rør virksomheter i Bodø, Tromsø og Hammerfest. Denne etableringen skjer som en følge av stor etterspørsel fra markedet og selskapets strategi om å befeste sin posisjon som en ledende og landsdekkende rørentreprenør i Norge.
Ole Jakob Olsen er ansatt som distriktssjef for nysatsningen GK Rør Nord og har kontorplass i Bodø.

- Med denne etableringen styrker GK Rør sin posisjon som en av landets ledende rørentreprenør. Samtidig ønsker vi å bidra positivt med lokal verdiskaping der vi er til stede. Vi skal fortsette å vokse, og kommer til å skape nye lokale arbeidsplasser, sier administrerende direktør Geir Bjørke i GK Rør AS.

Siden 1. desember 2014 har Ole Jakob Olsen jobbet som distriktssjef for GK Rør Nord. Han har lang erfaring fra rør-bransjen i Bodø, og blir en viktig ressurs for GK Rør.

- Da GK Rør skulle etablere seg i nord og jeg fikk muligheten til å være med å lede den satsningen, så ble valget veldig enkelt. Dette vil jeg være med på og setter stor pris på at jeg er med på GK Rør-laget, sier Olsen.

I Tromsø overtar GK Rør selskapet Franks Rørsørvis AS med virkning fra 01.01.2015. Selskapet vil samlokaliseres med GK Norge i Tromsø. Grunnet svært god ordrereserve vil selskapet raskt styrke seg både administrativt og med økt produksjonskapasitet. GK har inngått flerfaglige entrepriser både på leilighetsprosjektet på Workinntoppen og til Sulland bil i Tromsø.

I Hammerfest har GK ansvaret for service og drift på tekniske installasjoner på Statoil sine anlegg på Melkøya samtidig som GK Rør har entreprisen på Smarthotellet med 190 rom.

I Bodø skal GK Rør levere komplett rørteknisk entreprise på Vestmyra skole i Fauske og ferdigstille Bodø Videregående skole.

Ole Jakob Olsen
Distriktssjef GK Rør Nord
ole-jakob.olsen@gk.no
Tlf. 91607120

GK Rør tilbyr tekniske løsninger innenfor sanitæranlegg, baderom, varmeanlegg, varmepumper, kjøleanlegg, og sprinkleranlegg og fjernvarme. Vi leverer energibesparende løsninger til privatboliger, offentlige bygg, industri og private næringsbygg. Med over 300 ansatte er vi en av landets ledende rørentrepenører. Virksomheten er en del av GK Norge AS, som er en av landets største leverandører av totaltekniske løsninger innenfor nybygg og drift.