Gir seg etter sju sterke år i Snap Drive

- 2022 ble det sjuende året på rad med omsetningsvekst for Snap Drive. Selskapet har hatt en meget god utvikling. For min egen del er tiden nå inne til å ta fatt på nye utfordringer, sier administrerende direktør Morten Harsem i verkstedkjeden Snap Drive AS – et datterselskap av Bertel O. Steen.
Morten Harsem vil fungere i stillingen som administrerende direktør i Snap Drive frem til 31. mai 2023. Foto: Snap Drive / Bertel O. Steen

Morten Harsem har takket ja til stillingen som administrerende direktør for OneCo Elektro fra 1. juni.

- Det var ingen enkel beslutning. Jeg har hatt sju fantastiske år som leder av Snap Drive. Økonomisk har vi hatt en solid omsetningsvekst fra 233 millioner kroner i 2015 til 371 millioner i 2022. I år sikter vi mot 400 millioner i omsetning. Jeg vil gjerne berømme og takke hele organisasjonen som har stått på hver eneste dag for å oppnå god kundeservice og gode resultater, sier Morten Harsem.

Magnus Øverby, strategidirektør i Bertel O. Steen og styreleder i Snap Drive, takker Morten Harsem for godt utført jobb.

- Under Mortens energiske og målrettede ledelse har Snap Drive ekspandert i antall verksteder og levert gode økonomiske resultater over tid. Vi vil gjerne takke Morten for meget god innsats og ønsker ham lykke til i sin nye stilling, sier Magnus Øverby.

Morten Harsem vil fungere i stillingen til og med 31. mai 2023, og tiltrer sin nye stilling 1. juni. Bertel O. Steen har igangsatt en rekrutteringsprosess både internt og eksternt for å finne ny administrerende direktør for Snap Drive som skal drive selskapets vekst videre.

Eventuelle spørsmål kan rettes til:
Morten Harsem, adm. direktør Snap Drive AS: 913 10 462 / morten.harsem@snapdrive.no