«Funkyfam» satte ny TV 2 Sumo-rekord

Aldri før har en underholdningsserie på TV 2 Sumo åpnet sterkere. «Funkyfam» knuser alle tidligere rekorder.

«Funkyfam» vises mandag til onsdag og er tilgjengelig fra kl. 03.00 på TV 2 Sumo og vises kl. 21.30 på TV 2 Livsstil.

Over 100.000 unike brukere har sett første episode av «Funkyfam» siden serien ble sluppet mandag morgen på TV 2 Sumo.

- Dette er veldig moro, og viser med all tydelighet at historien til «Funkygine» og hennes familie appellerer bredt. I tillegg bekrefter dette nok en gang at TV 2 Sumo når et ungt og attraktivt publikum for TV 2, i en tid hvor den lineære seingen går tilbake. Ingen andre underholdningsserier på TV 2 Sumo har noensinne oppnådd så høye seertall på så kort tid, kommenterer PR- og mediesjef Jan-Petter Dahl i TV 2.

I serien «Funkyfam» blir vi bedre kjent med treningsprofilen Jørgine «Funkygine» Vasstrand og hennes storfamilie; ektemannen Morten Sundli, Jørgines mamma Trude, tvillingbrødrene Silas og Emil (22) og lillebror Noah (17). Det blir både tårer, latter og høy temperatur - i en familie med sterke bånd.

«Funkyfam» vises mandag til onsdag og er tilgjengelig fra kl. 03.00 på TV 2 Sumo og vises kl. 21.30 på TV 2 Livsstil.

Serien består av 21 episoder.

Nina EnghPR- og medierådgiver

Bloggerne, Funkyfam, God morgen Norge, God kveld Norge, barne-tv, Premier League, utenlandske serier, barne-tv og C More-innhold.

916 05 816nina.engh@tv2.no

Jan-Petter DahlPR- og mediesjef

Kontaktperson for spørsmål om seertall fra media rundt programmene som sendes på TV 2-kanalene.

928 60 363jan-petter.dahl@tv2.no

TV 2 er Norges største kommersielle tv-kanal, og er en del av mediehuset TV 2 som står bak en rekke etablerte merkevarer som TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Sport 1 og 2, TV 2 Humor, TV 2 Sumo, TV2.no og TV 2 Skole.