Fremtiden for bemanning og rekruttering!

Bemannings og rekrutteringsbransjen har et skrikende behov for omstilling. Nå lanserer vi snart fremtiden, Time2Staff.

Time2Staff er en unik digital plattform som knytter arbeidsgivere sammen med arbeidssøkere. Hos oss kan kundene våre leie inn personell på timen, når de vil og når de vil. Behov for faste ansatte? Lei inn i noen timer for å prøve ut, og ansett helt kostnadsfritt når du selv ønsker. Time2Staff skal fjerne det fordyrende mellomleddet et bemanning og rekrutteringsselskap er. Gjennom digitale opplæringskurs og en unik stjernerangering skal vi tilby kvalitet. Vi tar kun betalt en fast timepris på utleie.

+47 55 60 31 31http://www.time2staff.com

Følg saker fra Time2Staff