Fra eget byrå til REMA 1000

REMA 1000 ansetter Hege Rognlien til å lede dagligvarekjedens arbeid med kommunikasjon- og pressearbeid.

Rognlien er en svært erfaren i kommunikasjonsfaget og har betydelig bransjeerfaring fra både NorgesGruppen, TINE og Mills, og har de siste tre årene etablert og drevet kommunikasjonsbyrået Velkomm AS.

- Jeg er veldig glad for at Hege Rognlien har takket ja til å bli ny leder for kommunikasjon i REMA 1000. Hun har jobbet med oss siden november i fjor og rett og slett gjort en strålende jobb. Med Hege på laget får vi en erfaren leder med lang fartstid fra norsk dagligvare. Nå ser vi frem til at hun blir en helblå spiller for REMA 1000-laget, sier Pia Mellbye direktør for salg- og marked i REMA 1000.

Vinteren 2019 etablerte Hege Rognlien kommunikasjonsbyrået Velkomm AS, og startet selv som daglig leder i februar 2020. På tross av nedstenging grunnet covid-19 rett etter oppstarten, har byrået under Rognliens ledelse gjort det meget godt i hele perioden.

- Det er klart at jeg har tenkt meg nøye om og jeg er veldig takknemlig for alle de som har vist meg tillit de siste årene. Men REMA 1000 er en av Norges mest verdidrevne selskaper, i en av Norges meste spennende bransjer og dermed er dette en av Norges mest spennende kommunikasjonsstillinger, så da var egentlig ikke valget så vanskelig, avslutter Hege Rognlien.