Bilder Nordic School of Photography

Fotoskolen Bilder Nordic & fotograf LP Lorentz arrangerer digitalt kurs i streaming for bedrifter

Det norske samfunnet ble brått tvunget over på digitale plattformer i mars, noe som har gjort at mange bedrifter har vært nødt til å digitalisere og fornye seg. Den anerkjente fotografen LP Lorentz holder kurs i streaming i juni for bedrifter og enkeltpersoner som ønsker tryggheten til å kjøre digitale arrangementer.

Gjennom kurset vil deltakerne få innsikt i alle aspektene som kreves for å gjennomføre en profesjonell og vellykket stream – uavhengig av om det er foredrag, konserter, seremonier eller konferanser.

Over en helg får deltakerne innføring i streaming for ulike arrangementer, med styring av lyd, flerkamera-operasjoner, tekst i bilde, grafikk, speiling av andre skjermbilder og andre detaljer som skal til for å lage profesjonelle streams.

Kurset holdes av LP Lorentz, som har markert seg innen reklame, portrett og livsstilsfotografering, i tillegg til å være svært dyktig på DSLR-filming. Kurset passer for enkeltpersoner eller bedrifter som ønsker å gjøre mer streaming in-house, eller som ønsker å kunne tilby denne tjenesten videre. Det er satt opp fire økter, der deltakerne får en innføring i streaming, i tillegg til testkjøring. Når kurset er over vil man ha kunnskapen, kompetansen og tryggheten til å lage digitale arrangementer.

Mer informasjon om kurset finnes her.

Om Bilder Nordic School of Photography

Bilder Nordic School of Photography
Nedre Vollgate 8

24 14 66 80http://www.bildernordic.no

Bilder Nordic School of Photography er en fagskole i Oslo med seks ulike utdanninger innen foto, film og innholdsproduksjon. Skolen ble etablert i 2007, og har bygd opp et solid nettverk av anerkjente fotografer og bransjeaktører i inn- og utland. Blant skolens tidligere studenter finnes en rekke etablerte fotografer som har markert seg i konkurranser og utstillinger i inn- og utland.

Følg pressemeldinger fra Bilder Nordic School of Photography

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Bilder Nordic School of Photography på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Bilder Nordic School of Photography