Førjulshilsen på drivstoff – Circle K setter ned pumpeprisen med to kroner torsdag ettermiddag

Circle K setter ned gjeldende pumpepris på bensin og diesel med to kroner på alle sine betjente stasjoner over hele Norge mellom kl. 14 og 17 i dag, torsdag 15. desember.
Circle K setter ned pumpeprisen med to kroner i tre timer torsdag ettermiddag. Dette er ment som en førjuls-hilsen til kundene. Foto: Circle K

Tilbudet er en del av en europeisk førjuls-kampanje på rundt 1600 Circle K-stasjoner over hele Europa.

I Norge er denne tidsbegrensede kampanjen og tilbudet ment som en god jul-hilsen fra over 250 betjente stasjoner landet rundt. Tilbudet gjelder ikke på Circle Ks automater.

- Vi gjør dette i den mørkeste tiden på året fordi vi ønsker å glede kundene våre. Vi vet at mange er opptatte av drivstoffpriser, og vi forstår at mange synes bensin og diesel er dyrt. Derfor synes vi det er hyggelig å overraske med ekstra lave bensin- og dieselpriser. Vi vet at desember kan være ekstra utfordrende for mange, det er mye som skal kjøpes inn før jul, derfor håper vi at kundene setter pris på vårt lille ekstra-tilbud denne torsdag ettermiddagen, sier Knut Hilmar Hansen, kommunikasjonssjef i Circle K.

I tillegg til de to kronene pr. liter som pumpeprisen reduseres med, får kundene rabatten de har i fordelsprogrammet EXTRA. Coop- og NAF-medlemmer får sin rabatt i tillegg til prisreduksjonen, det samme får bedriftskundene.

Alle som fyller drivstoff torsdag 15. desember får i tillegg 1 krone i rabatt ved neste besøk på Circle K, forutsatt at de er EXTRA-medlemmer eller har meldt seg inn i fordelsprogrammet EXTRA denne torsdagen. Denne rabatten i etterkant får alle EXTRA-medlemmer uansett når på døgnet de fyller tanken torsdag 15. desember.

Stasjonene kles opp i «Happy Hour»-drakt, og det blir ekstra bemanning av medarbeidere fra Servicekontoret på flere av våre største stasjoner for å hjelpe kundene ved pumpene, og for å sørge for god flyt i køen. Kontoransatte og stasjonsmedarbeidere er ikledd synlige refleksvester for å veilede kundene.