Følg verdenspremieren på nye Mercedes-AMG SL

Torsdag 28. oktober klokken 16:00 presenteres helt nye Mercedes-AMG SL. Den digitale verdenspremieren kan strømmes via medieplattformen Mercedes me media, og vil senere bli tilgjengelig som nedlastbart materiale.

Følg verdenspremieren på nye Mercedes-AMG SL torsdag 28. oktober klokken 16:00. Foto: Mercedes-Benz

Se verdenspremieren torsdag 28. oktober klokken 16:00 her:

Nye Mercedes-AMG SL vender tilbake til sine røtter, der blant annet stofftaket er tilbake. Samtidig er den luksuriøse roadsteren mer egnet for daglig bruk enn tidligere, med 2+2-seters konfigurasjon og firehjulsdrift. Ytterligere høyteknologiske komponenter skjerper både den dynamiske profilen og komfortegenskapene i den første SL-utgaven utviklet av Mercedes-AMG.

I tillegg til den digitale verdenspremieren vil Mercedes-Benz gi omfattende detaljert informasjon om nye SL i form av videoer, pressemeldinger, grafikk og bilder for nedlasting via Mercedes me media.

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Mercedes-Benz Norge på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Mercedes-Benz er verdens mest verdifulle luksusbilmerke for sjette år på rad22.10.2021 09:12:00 CEST | Pressemelding

Mercedes-Benz holder fast på sin topplassering som det eneste europeiske merket i topp ti av “Best Global Brands 2021”. Merkevaren havner på en åttendeplass – en posisjon Mercedes-Benz har hatt siden 2018. Siden 2020 har merkeverdien steget tre prosent til 50.866 milliarder amerikanske dollar. Det betyr at Mercedes-Benz beholder sin posisjon som verdens mest verdifulle luksusbilmerke for sjette år på rad, og det eneste i topp ti.