Følg verdenspremieren på helt nye Mercedes-Benz C-Klasse

Tirsdag 23. februar klokken 14.00 presenteres helt nye Mercedes-Benz C-Klasse. Den digitale verdenspremieren kan strømmes via medieplattformen Mercedes me, og vil senere bli tilgjengelig som on-demand video.

Verdenspremiere på nye C-Klasse

Se verdenspremieren tirsdag 23. februar klokken 14.00 her: https://media.mercedes-benz.com/c-class

Med nye C-Klasse kombineres sportslighet og komfort med ny teknologi og intelligente digitale løsninger. Den nye modellgenerasjonen er den første fra Mercedes-Benz som blir elektrifisert gjennom hele modellserien. Som et ekstra høydepunkt er den nye C-Klassen også utstyrt med andre generasjon MBUX (Mercedes-Benz User Experience), akkurat som den nye S-Klassen. Dette gjør kupéen enda mer digital og intelligent.

I tillegg til den digitale verdenspremieren vil Mercedes-Benz gi omfattende detaljert informasjon om nye C-Klasse i form av videoer, pressemeldinger, grafikk og bilder for nedlasting på Mercedes me media.

Om Mercedes-Benz Personbil

Følg saker fra Mercedes-Benz Personbil

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Mercedes-Benz Personbil på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Mercedes-Benz Personbil