Følg Mercedes-Benz på IAA MOBILITY

Den 5. september klokken 18:00 kan du følge Mercedes-Benz på IAA MOBILITY München direkte via medieplattformen Mercedes me media. Med basis i «Lead in Electric» vil Mercedes-Benz, Mercedes-EQ, Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach og smart komme med totalt åtte premierer.

Følg Mercedes-Benz på IAA MOBILITY 5. september fra klokken 18:00. Foto: Mercedes-Benz

Følg Mercedes-Benz på IAA MOBILITY 5. september fra klokken 18:00 her:

Mercedes-Benz girer opp elektrifiseringen
Med EQE viser Mercedes-EQ hvor sportslig og komfortabel en elektrisk sedan kan være, og med den første batterielektriske luksus-sedanen fra Mercedes-AMG, vises merkets klare forpliktelse til å kombinere AMG sammen med helelektriske modeller.

Konseptbilen fra Mercedes-Maybach gir et presist inntrykk av hvordan den 100-årige tradisjonen med den ultimate luksusbilen kan føres inn i en ny alder av elektrisk mobilitet.

Med EQB vises det romslige helelektriske alternativet utstyrt for alle hverdagslige scenarier. Etter premieren i Kina tidligere i år, vil den helelektriske syv-seteren nå debutere i Europa.

smart vil også være på IAA MOBILITY 2021 med en showbil som vil gi et innblikk i den første bilen fra smart sin nye generasjon av helelektriske modeller.

I tillegg til den digitale verdenspremieren vil Mercedes-Benz gi omfattende detaljert informasjon i form av videoer, pressemeldinger og bilder for nedlasting på Mercedes me media.

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Mercedes-Benz Norge på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Mercedes-Benz G-Klasse blir elektrisk med Concept EQG7.9.2021 12:37:39 CEST | Pressemelding

Med Concept EQG presenterer Mercedes-Benz en elektrisk utgave av terrengikonet G-Klasse. Konseptbilen kombinerer det umiskjennelige utseendet til G-Klasse, med utvalgte designelementer som er typiske for helelektriske modeller fra Mercedes-EQ. Terrengegenskapene til «G», som alltid har hatt høy standard, vil ikke bare finne veien inn i en alder av elektrisk mobilitet, men vil også bli utviklet ytterligere på noen områder. Concept EQG gir dermed en lovende forhåndsvisning av hva en Mercedes-Benz G-Klasse med elektrisk drivlinje vil være i stand til.